Oris Dental Madla

Oris Dental Madla holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Oris Dental Madla

Brysk

Tannlege: Annlaug Lunde Stensland Skrevet

15 åringen min har gått til henne noen år nå. Hun er kanskje flink, jeg vet ikke så mye om reguleringer fra før. Og har fått minimalt med informasjon undervegs. Minimalt. Hun er svært travel med pasienen, og som foresatt tør jeg nesten ikke stille spørsmål, får bare korte bryske svar tilbake. Det er ikke en positiv opplevelse. Barnet klager også at hun er hardhent og tåler ikke «sutring»...

Anbefaler ikke

Tannlege: Armin Selimovic Skrevet

Har vært pasient på dette senteret i fem år. Du får ikke beholde samme tannlegen lenge om gangen da det er stor gjennomtrekk av tannleger. Hatt fire forskjellige tannleger i løpet av fem år. Siste besøk fikk jeg denne tannlegen og det blir nok siste gang hos denne klinikken.

Anbefales ikke

Tannlege: Annlaug Lunde Stensland Skrevet

Hardhendt, veldig travel, vanskelig å snakke med og tyr til enkleløsninger. Er veldig skuffet over behandlingen og praksisen de fører.

Skuffet

Tannlege: Annlaug Lunde Stensland Skrevet

Bruker minimalt med tid på pasienten og er hardhendt. Det har vært en frustrerende tid som pasient ved klinikken, da jeg ikke føler jeg blir hørt eller tatt på alvor. Jeg håper tannlegen og andre på klinikken vil jobbe med å bli bedre på dette i framtiden.
Jeg har fått tannlegeskrekk av dette. Anbefaler andre å styre unna.

Kjekk tannlege

Tannlege: Armin Selimovic Skrevet

Jeg har sterk tannlegeskrekk, men føler meg alltid trygg hos Armin. Han er dyktig og behagelig å være pasient hos.