Midtbyen Legesenter Kongsvinger

Telefonnummer62 88 80 2062 88 80 ...
Brugata 24 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av behandlere ved Midtbyen Legesenter Kongsvinger

Den verste legen jeg har vært borti

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Egentlig ikke min fastlege, men da jeg ofte havner hos Sayar istedenfor den andre legen på legekontoret, fordi hun ikke har tid, vil jeg dele mine opplevelser av denne legen.
Har også flere ganger opplevd å blitt hentet inn på venterommet av Sayar, selv om jeg eksplisitt har bestilt time hos min fastlege.

Utfordringene mine med legen:

- Følger ikke med på hva du sier og prøver å forklare
- Føler jeg ikke blir tatt på alvor, og at ting jeg opplever som problemer bare blir "fjaset" bort
- Stiller store spørsmålstegn til hvorfor jeg kommer tilbake "bare to uker etter første konsultasjon", selv om det var min fastlege som satte opp timen for oppfølging av en yrkesskade. Hun var imidlertid blitt syk selv den dagen, og jeg endte da opp hos han istede.
- Er nochalant og arrogant, både mot meg som pasient (selv om jeg hele veien har forsøkt å være åpen og imøtekommende mot han) og når han måtte ringe en røntgenklinikk fordi kontoret hans ikke hadde fått vurderingen til røntgenlege. Viste seg at kontoret hans hadde en feil i systemet sitt, men dette tok han opp til høylytt diskusjon (mens jeg satt å ventet inne på kontoret hans) over telefon med resepsjonisten deres...
- Har problemer med å holde fokus på pasienten, kan sitte lenge å se på dataskjermen, skrive litt, før han plutselig tar i mot telefonsamtaler - mens jeg sitter å svarer på noe han har spurt meg om
- Har bedt resepsjonisten om at jeg kun ønsker timer hos min fastlege pga det jeg har opplevd, og har tydeligvis fått et journalnotat om det - for hver gang jeg havner hos Sayar spør han hvorfor jeg "aldri skal til han og kun til dr. *** (min fastlege)"

Har verdens beste fastlege i hans kollega, men når jeg aldri får time hos henne før 1-2 måneder etter jeg har ringt, holder ikke det og jeg har byttet fastlege. Jeg har dessverre ingen tiltro til han og hans kunnskap.

Vimsete lege

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Har egentlig kona hans som lege men grunnet lang ventetid hos henne ofte 2 mrd blir da sent inn til Sayar veldig tøysete hører ikke på det du sier diskree ofte stresset , lar seg distreherre av andre ting ,må ofte lese seg opp på nettet er glemsk .du må selv følge med på ting for å bli fulgt opp ,føler meg ofte til bry .har ofte gått derfra og følt at dette besøk var bortkastet ,En utrykk lege å bruke hvis en har en alvorlig dianose

den værste legen som fins

Lege: Iris Marianne Auel Skrevet

har en avtale om 50prosent sjuk melding med nav, og måtte ha ny sjuk melding men fast legen min var på ferie så måtte dra til iris,sa til henne hva jeg trengte og hvilken avtale med nav jeg har, men det gadd hu ikke å bry seg om og gjorde opp sin egen mening med 70prosent friskmeldt så til slutt etter å ha prøvd å forklare den gebrokkende dama om tilfelle i ca 5min vart jeg så irritert att jeg gikk derfra

Dårlig lege

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Dårlig lege. Kom aldri til ordet i samtalen,han driver i sin egen verden og er totalt håpløs. Anbefales ikke!

Bådeog

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Hadde hans kone som fastlege men siden hun hadde stor pågang måtte jeg til Sayar.

Når det gjelder unger følte jeg at han ikke helt tok oss seriøst. At alt var virus uansett hva det var.
Når jeg var der selv så var han veldig skøyer, følte at enn ikje helt ble tatt seriøst. Og at han prøvde å være venn. Måtte selv nevne hva som kunne gjøres videre i en utdredning av en sykdom.
Men fulgte opp prøver og slik, svar på prøvene fikk vi tilsendt fra legekontoret.
Og når han hadde mye og gjøre var han veldig stresset og enn fikk den følelsen at det var litt stress å få neste pasient inn.