Midtbyen Legesenter Kongsvinger

Telefonnummer62 88 80 2062 88 80 ...
Brugata 24 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av behandlere ved Midtbyen Legesenter Kongsvinger

Kjempe fornøyd

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Han har veldig god kunnskap innenfor medisin. Jeg er svært fornøyd. Han er ikke den legen som liker "billig klaging". Han har veldig god tilgjenlighet. Kan gi mine beste anbefalinger

aldri møtt henne

Lege: Iris Marianne Auel Skrevet

Hadde ho i noen år, har aldri sett ho, hver gang jeg hadde time hos ho, fikk jeg en mannlig lege.Tror jeg var der 5-6 ganger.
Er en grunn til at jeg valgte en kvinnelig fastlege.

den dårlige lege som jeg har sett

Lege: Masoud Sayar Skrevet

han hører ikke på deg , ler uten grunn. Han gjør ingen titt på din syke organ. vedtak uten informasjon

Lyttende og seriøs

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Har gjennom alvorlig sykdom opplevd å bli tatt meget seriøst og han nøler ikke med å sende folk videre. Meget gode erfaringer gjennom lang tid

Den mest inkompetente legen noensinne!

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Har selv vært hos ham nok ganger til å skjønne at hele praksisen hans er noe tull! Ikke tar han meg seriøst, han sitter og ler AV meg, henger seg opp veldig i hvordan jeg ser ut og fortalte meg at jeg ikke kom til å få en jobb hvis jeg ikke endret stil.. selv i epikrisen sto det en detaljert beskrivelse av utseendet mitt- som om det var av relevans i forhold til sykdom! Jeg hadde selv med en NAV-ansatt ledsager og hun ble mildt sagt forbannet på måten han møtte meg på, aldri før hadde hun ei heller jeg opplevd slikt respektløst fjas!
Jeg var på nippet til å enten kjefte eller gråte når jeg satt på kontoret hans!

Og grunnen til at jeg var der sist, var for å få en legeerklæring--- det tok HALVANNEN time å få i stand! Kun pga av denne legens umodne og tullete oppførsel. Arrogant og nonchalant opplevde jeg væremåten hans som også.

Er bedre å fortsette å være syk enn å gå til denne legen, du kan risikere å bli verre!