Tanngalleriet Bærum

O H Bangsvei 17, 2 Etasje 1363 Høvik
Tanngalleriet Bærum holder til i Bærum

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tanngalleriet Bærum

Kjempeflink

Tannlege: Bojana C. Stevenson Skrevet

Er kunnskapsrik og tar seg god tid til å forklare. Kjempe bra jobb. Trakk visdomstann raskt og bekvemt.

Den Beste Tannlegen

Tannlege: Bojana C. Stevenson Skrevet

Bojana er den flinkeste tannlegen jeg har vært hos. Kunnskapsrik og nøye. Anbefales på det sterkeste, hele familien vår går til henne.

Hyggelig, imøtekommende og faglig dyktig

Tannlege: Maryam Moneer Ahmad Yosofzay Skrevet

Maryam er helt fantastisk. Jeg har gått til henne i mange år i forbindelse med tannplager.Hun besitter mye kunnskap, og deler dette på en fin måte med pasienten. Maryam er direkte og ærlig, noe som gjør at det blir enklere for pasienten. Hun tar seg alltid tid til pasienten, og deler av sin rike kunnskap. Jeg er veldig fornøyd med å ble behandlet med respekt og forståelse. Jeg har aldri før opplevd så trygg og behagelig behandling hos en tannlege.
Kjempe behagelig å komme til deg hver gang Maryam. Du roe nervene og gjør en spesielt men fantastisk jobb.Hvis du ønsker å bli godt ivaretatt og respektert som pasient er det bare å gå hos Maryam.

Bør bli bedre på større arbeide og kommunikasjon

Tannlege: Maryam Moneer Ahmad Yosofzay Skrevet

Jeg har gått til Tanngalleriet på Høvik ved tannlege Maryam Yosofzay i flere år.
Hun er dyktig tannlege når det gjelder små arbeide som hull, trekking av visdomstenner etc, men når det kommer til store prosjektert med porselenskroner på tenner, så mangler hun dessverre kunnskap og estetikk. Ny tannlege er funnet.

Fornøyd pasient

Tannlege: Bojana C. Stevenson Skrevet

Har gått til henne i snart 3 år. Er veldig fornøyd. Den beste tannlegen jeg har hatt! Tar jobben sin på alvor.