Tanngalleriet Bærum

Tanngalleriet Bærum holder til i Bærum

Siste vurderinger av Tanngalleriet Bærum

Kjempeflink

Tannlege: Maryam Moneer Ahmad Yosofzay Skrevet

Kjempedyktig tannlege. Men jeg bare må trekke ned en stjerne fordi hun har kommet med en litt moraliserende kommentar fordi jeg er ung med sykdom som er vanligst hos eldre, og som folk ofte antar er en livsstilssykdom. Det var ikke noe hyggelig, selv om det sikkert ikke var ment vondt. Men det er ikke profesjonell opptreden å ha meninger om pasienters sykdom, så derfor må jeg ha det med i vurderingen. Ellers er hun i godt humør og veldig hyggelig, så vil absolutt anbefale henne likevel!

Profesjonell og dyktig

Tannlege: Bojana C. Stevenson Skrevet

Dyktig, veldig flink til å følge opp.
Er til å stole på, har aldri gitt meg behandling jeg ikke trenger. Behagelig væremåte, flink til å forklare.

Meget fornøyd

Tannlege: Bojana C. Stevenson Skrevet

Etter å har gått til en tannlege i mange år, ble det utfordring å finne en ny, da han pensjonerte seg.
Så fant jeg denne tannlegen på Høvik som jeg har gått til siden. Hun tok problemstillingen min på alvor. Rolig og lett på hånden. Anbefales!

Dyktig og hyggelig

Tannlege: Maryam Moneer Ahmad Yosofzay Skrevet

Den beste tannlegen jeg har vært hos. Dyktig, rolig og hyggelig. Fantastisk tannlege som anbefales uten tvil.

Dyktig og hyggelig

Tannlege: Bojana C. Stevenson Skrevet

Er glad att dette er min tannlege. Hun er dyktig, jeg kjente meg trygg hele veien. Flink til å informere og gi gode råd. Fortsetter uten tvil til å gå til henne.