Høvik Legesenter DA

Sandvikveien 26 1363 Høvik

Siste vurderinger av behandlere ved Høvik Legesenter DA

Meget sympatisk

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Bruker alltid good tid på deg.føler at jeg blir satte fokus,får alltid raske tilbakemeldinger på prøver.god lege"!!

Ikke imponert

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Nedlatende og på grensen til frekk. Følte ikke at jeg ble tatt på alvor. Hun kom med en hentydning om at hun håper ikke jeg "shoppet rundt" etter medisiner. Angret selvfølgelig på at jeg ikke sa noe der og da, men ble rett og slett ganske forbauset over hva hun syns det var greit å si!

Beste fastlege!

Lege: Anders Linden Nyquist Skrevet

Utrolig god oppfølging! Beste fastlegen. Følger opp med meldinger i PasientSky. Anbefales dersom du ønsker en fastlege som strekker seg ekstra langt for å finne ut hva som feiler deg.

Den beste fastlegen jeg har hatt!!!!

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Elise følger opp og vi har god kommunikasjon.Hun er alltid blid og hyggelig!!Ikke alltid man får svar på prøver som er tatt,pga rot på lab.

Aldri sett!!!!!!

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Anbefaler ikke for de som er sårbarhet i sitt livet !!!!!!! : jeg opplevde veldig rar samtale med henne og ble lei og trist av det. Jeg ble mer stressende når måtede henne med kvalm og svimmel følelse. Smertene ble verre når hun pratede slik med meg . Jeg tror hun må bruke tid å lese journal til nye pasienter og inkludere konstruktiv kritikk før møtes pasienter. Hun er faktisk flink å finn ut medisin.