Høvik Legesenter DA

Sandvikveien 26 1363 Høvik

Siste vurderinger av behandlere ved Høvik Legesenter DA

Svært god lege

Lege: Ingvild Stokke Ringen Skrevet

Jeg og mine barn har alle Ringen som fastlege. Hun er empatisk, fornuftig, handlekraftig og seriøs. Har alltid opplevd å bli tatt på alvor, og fått mye god hjelp. Kommer aldri til å bytte!

Lite empatisk og forståelsesfull

Lege: Ingvild Stokke Ringen Skrevet

Byttet da jeg opplever henne som altfor effektiv og lite interessert! Kald og lite empatisk! Ved feilinformasjon vil hun ikke innrømme eller beklage dårlig oppfølging. Dårlig parkering og utrolig lang ventetid på Tlf.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Hun følger opp prøver og er engasjert i pasienten. Hun er lege for hele familien på 6 og alle er svært fornøyd med henne.

Den beste legen i Fredrikstad

Lege: Christian Nyquist Skrevet

Han Christian er utrolig dyktig lege. En av de beste legen jeg har hatt. Han ser deg og lytter nøye når du snakker til ham og er veldig forståelsesfull lege. Anbefaler ham sterkt. Stå på Christian Nyquist vi trenger leger som deg 👍🏼.

Stort sett meget bra

Lege: Anders Linden Nyquist Skrevet

Har slitt med helseangst i noen år, og har derfor tidvis vært mye hos legen. Dr. Nyquist må være en av de snilleste og mest empatiske menneskene jeg har møtt. Tar seg alltid veldig god tid, er utrolig forståelsesfull, serviceinnstilt og har god kunnskap.

Hvis jeg skal si noe negativt, så må det være at han kanskje burde satt ned foten litt tidligere, og kommunisert at mine plager hadde psykisk årsak, framfor å henvise til en rekke undersøkelser. Selv om det nok var gjort i beste mening, så kan det underbygge helseangst til en viss grad. Om dette er fordi han er litt faglig utrygg, eller om det var for å betrygge meg, er jeg i dag ikke 100% sikker på. Trolig det siste.

Noe annet som er litt negativt (ikke med legen, men med legesenteret) er at kvaliteten hos helsesekretærene er noe varierende. Hun ene (som er kona til en av legene som jobber der) er helt fantastisk. Men en annen fremstår sur og lite serviceinnstilt. Det er også tidvis lang ventetid på telefon.