Høvik Legesenter DA

Sandvikveien 26 1363 Høvik

Siste vurderinger av behandlere ved Høvik Legesenter DA

Dyktig!

Lege: Christian Nyquist Skrevet

Meget dyktig og bryr seg oppriktig! Er på et folkelig plan og ikke høy på pæra. En jeg vil anbefale på det sterkeste.

Bryr seg om pasienten og tar seg tid

Lege: Ingvild Stokke Ringen Skrevet

Ingvild Stokke Ringen er en fastlege som virkelig setter seg inn i din situasjon, bryr seg om hvordan du har det og hvordan det går, og forsøker å tilpasse behandling og oppfølging til dine behov. Sjelden vesentlige forsinkelser/ventetid, og aldri stress eller travelt under besøket. Behagelig vesen, får en følelse av medmenneskelighet, vennlighet og omtanke. Faglig flink, herunder ikke minst evne til å se sine egne begrensninger og henvise videre hvis spesialistkompetanse er nødvendig.

Det er kanskje fordi hun er så bra at det kan være vanskelig å få time på kort varsel, og vanskelig å komme gjennom på telefonen. Ingen e-postmuligheter og begrenset selvbetjening på nett (som ikke alltid fungerer), Videre er parkeringsmulighetene på legekontoret dårlige.

Alt i alt - Ingvild Stokke Ringen er en fantastisk fastlege, men noe av det praktiske rundt legekontoret kunne vært litt bedre.

Dyktig lege

Lege: Christian Nyquist Skrevet

Jeg kan varmt anbefale Nyquist. Han fremstår som kompetent og grundig. Videre opplever jeg ham som fokusert, etterrettelig og imøtekommende.

Fantastisk lege som tar deg på alvor

Lege: Anders Linden Nyquist Skrevet

Anders Nyquist er en fantastisk dyktig og empatisk lege som tar deg på alvor. Han har alltid tid til å lytte til hva du har å si og tar den tiden konsultasjonen trenger. Dette betyr at han kan være litt forsinket, men det er absolutt verd ventetiden. Han er alltid i ekstremt godt humør og kjenner pasientene sine godt. Han gjør alle undersøkelser grundig og slår opp eller ringer til sykehuset om han er i tvil.
Absolutt den beste fastlegen jeg har hatt!

Oppmerksomt til stede

Lege: Christian Nyquist Skrevet

Nyquist møter deg, ser deg, lytter til deg, kan utfordre deg og gir deg forståelig innsikt i sine (legens) vurderinger. En fastlege etter mine "krav"!