Høvik Legesenter DA

Sandvikveien 26 1363 Høvik

Siste vurderinger av behandlere ved Høvik Legesenter DA

Misfornøyd

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Hun mangler entusiasme for pasient og er ikke tålmodig til å forklare ting. I tillegg er hun upresis .

God på veldig mange måter, men kanskje ikke psykiske lidelser?

Lege: Anders Linden Nyquist Skrevet

Jeg hadde Anders som fastlege et par år, og var veldig fornøyd med at han var grundig, og tok seg svært god tid til å forklare.
Dessverre fikk jeg en psykisk sykdom som jeg opplevde som at han ikke tok på alvor, noe som gjorde at den "spiste opp" en lang periode av livet mitt før jeg til slutt fikk hjelp og ble frisk. Det er litt synd å tenke på at jeg kunne unngått å være syk så lenge, men samtidig forstår jeg at leger også bare er mennesker, og jeg kan overhodet ikke stille ham ansvarlig.

Ikke særlig interessert

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Vil absolutt ikke anbefale å gå til denne legen dersom du er på et sårbart punkt i livet. Jeg kom til henne da jeg følte meg totalt på bånn. Følte meg absolutt ikke tatt på alvor. Hun var mer belærende enn lyttende da det gjaldt mitt problem. Da jeg gikk ut døra, tenkte jeg "aldri mer" pga følelsen hun ga meg. Følte meg faktisk verre da jeg var ferdig der.. Og det er absolutt ikke bra, derfor vil jeg fraråde henne dersom det handler om noe psykisk.

Dårlig behandling

Lege: Elise Caspersen Skrevet

lite intressert, ikke lytende. egoistisk. Hun er veldig ubehagelig ved samtalen og vil ikke like høre hva pasinten´s problem er.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd,hun er flink til å følge opp. Rolig og behagelig.tar det for lang tid å få time på sykehus, ordne hun opp i det.