Høvik Legesenter DA

Sandvikveien 26 1363 Høvik

Siste vurderinger av behandlere ved Høvik Legesenter DA

Flink og medmenneskelig, men noe vanskelig å få tak i

Lege: Ingvild Stokke Ringen Skrevet

Kan ofte være lang telefonkø hos legen, og ingen alternative kommunikasjonskanaler (e-post, web-skjema etc.). Oppleves også som noe vanskelig å få time på kort varsel. Dårlige parkeringsmuligheter utenfor lokalene.

Dyktig

Lege: Ingvild Stokke Ringen Skrevet

og flink med både meg og barna mine! Lett tilgjengelig og tar seg god tid!

En super lege!

Lege: Anders Linden Nyquist Skrevet

Anders er en veldig flink lege, han bryr seg om pasientene sine, tar seg tid, og lytter. han er imøtekommende og sympatisk. Han er flink med barn, og de får en positiv opplevelse av å gå til legen. Tusen takk Anders!

Den beste legen jeg har hatt noengang.

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Fantastisk behagelig, lyttende og dyktig lege som tar pasienten på alvor. Hun er utrolig flink til å følge opp + evt. henvise for videre utredninger. Den beste legen jeg har hatt noengang.

Fantastisk lege!

Lege: Anders Linden Nyquist Skrevet

Han virker genuint interessert i oss og vår helse, og i sitt fag - jeg føler vi får det "lille ekstra" av han. Han tar seg god tid til oss i familien, og sender oss videre til spesialister om det trengs. Om han ikke kan ta oss inn når vi er syke, er alltid en av de andre hyggelige og dyktige legene på legekontoret som har tid til oss, enten samme dag eller dagen etter. Hun unge blonde (ung og ung hun har voksne barn) og hun mørke damen med brune øyne i resepsjonen som har jobbet der i flere år er kjempe hyggelige!