Høvik Legesenter DA

Sandvikveien 26 1363 Høvik

Siste vurderinger av behandlere ved Høvik Legesenter DA

Lyttende, sympatisk og virker kunnskapsrik

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med å ha Elise Caspersen som min fastlege. Hun tar seg tid til pasienten, lytter, tar pasienten på alvor og er samtidig effektiv, sender videre til spesialister ved behov, svarer raskt på Pasientsky. En lege jeg anbefaler!

Trygg og kunskapsrik

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Hun er en virkelig dyktig fastlege. Lyttende og gir tillit. For meg har hun alltid tatt riktige beslutninger, og jeg har alltid fått hjelp.

Dyktig,hjelpsom,flink

Lege: Christian Nyquist Skrevet

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt.Hele familien følger seg forstått,lyttet osv.
Aldri før har vi følt oss så trygge.

En svært god lege

Lege: Christian Nyquist Skrevet

Gjennom flere år hadde jeg Nyquist som fastlege og opplevde alltid god hjelp og at sykdom samt helseplager ble tatt med største alvor. Etter å nå ha fått oppleve hvordan andre allmennleger forholder seg til unge mennesker i utdanningsløpet kan jeg på det sterkeste anbefale han som fastlege. En presis, tydelig, men forståelsesfull person og dette er noe jeg tror mange vil kunne enes om.

Trygg, ikke dømmende og flink

Lege: Christian Nyquist Skrevet

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Byttet fordi jeg flyttet til en annen by på andre siden av landet. Stilte opp og prøvde å løse det når man hadde ulike problemer, forståelsesfull og profesjonell