Løten Legesenter

Stasjonsvegen 13C 2340 Løten

Siste vurderinger av behandlere ved Løten Legesenter

Har ikke nok erfaring

Lege: Trygve Austeng Skrevet

Han gjør samme feilene som mange leger gjør. Skumleser journaler og antar mye. Er du over normalvekt blir det brukt mot deg og vektreduksjon er løsningen. Alt skal løses med å komme tilbake og ha enda flere timer.

Flink lege

Lege: Trygve Austeng Skrevet

Følger opp avtaler, tar kontakt om ting tar tid. En trygg og god lege. Siden jeg har slitt med å finne en god lege i hjemkommune ble valget tatt uten noen som helst forhåndssjekk og jeg anger ikke.
Folk i resepsjonen og de øvrige ansatte inkl leger virker hyggelige, de hilser og smiler. Om jeg kunne gitt stjerner fra 1 til 10 ville det blitt 10.

Trygg

Lege: Trygve Austeng Skrevet

Grei å prate med. Utgir trygghet.
Hører på pasienten. Virker flink og trygg ved undersøkelser. Setter pasienten i fokus.

Veldig missfornøyd

Lege: Andrine Morken Wold Skrevet

Brukt henne til hele familien i flere år. Føler hun dømmer og hører noe helt annet enn hva vi sier. Dette blir også misvisende i henvisninger til andre. Opplever at det som står i journalene ikke stemmer med hvordan vi opplever samtalene med henne. Hun har det bestandig travelt, oppleves som bedrevitende og tar opp temaer som ikke har noe med saken å gjøre. Vil ikke anbefale henne til noen!

Fantastisk lege

Lege: Line Boym Skrevet

Flink lege, lytter og veldig behjelpelig, sender henvisninger, gjør jobben sin bra, ofte tilgjengelig samme dag.