Løten Legesenter

Stasjonsvegen 13C 2340 Løten

Siste vurderinger av behandlere ved Løten Legesenter

Super bra lege

Lege: Andrine Morken Wold Skrevet

Hun er god til å lytte, tar seg tid til pasientene sine og har god forståelse for situasjonene man er i.

Veldig dyktig lege, og faktisk den eneste grunnen til at jeg har fortsatt å bo i Løten Kommune.

Den mest folkelige og dyktige legen jeg har hatt

Lege: Sture Wold Skrevet

Sture ser meg som person og ikke bare som pasient. Han er veldig dyktig i sitt fag, samtidig som han undersøker videre dersom han er mer usikker. Tar pasientene sine på alvor, og er samtidig veldig folkelig. Kan ta opp hva som helst med han og han gir et realt svar. Hyggelig, alltid blid, har alltid god tid, stresser ikke og veldig imøtekommende. Jeg har hatt flere leger pga. flytting, men Sture er hittil den aller beste jeg noensinne har hatt.

Fantastisk dyktig lege med stor empati!

Lege: Sture Wold Skrevet

Dr. Sture Wold er en meget kunnskapsrik lege, som er meget høflig og vennlig, lett å kommunisere med, og en som virkelig er sitt ansvar bevisst, og gjør sitt beste for pasienten.

Kjempelege

Lege: Andrine Morken Wold Skrevet

Har veldig godt inntrykk av Andrine. Åpen, ærlig og følger opp er mine erfaringer.

Arrogant lege

Lege: Andrine Morken Wold Skrevet

En dame med sterke meninger. En lege som ikke er flink til å lytte etter det man sier. Hun er veldig bestemt i hva hun gjør og dømmer deg for den du er, drar lett konklusjoner. Ikke en lege jeg vil anbefale.
Har byttet til en annen lege