VOLL LEGESENTER (tidligere Ajer Legesenter)

Telefonnummer62 53 66 0062 53 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lundgutua 4 2319 Hamar

Siste vurderinger av VOLL LEGESENTER (tidligere Ajer Legesenter)

Lyttende,forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Khalid Mahmood Skrevet

Lytter og er grundig under konsultasjoner. En god menneskekjenner med faglig tyngde. Kan absolutt anbefales.

Fantastisk lege som virkelig bryr seg om pasienten

Lege: Shalala Badili Skrevet

Jeg byttet til denne legen da jeg flyttet og hun hadde akkurat startet som fastlege så hun hadde ledige plasser. Kan ikke få rost denne legen nok! Hun lytter og kommuniserer på en god måte og viser sin kunnskap. Hun vil virkelig hjelpe pasienten og bruker sin profesjonelle og menneskelige kompetanse for å få det til. Hun gir deg god tid hvis du trenger det. Henviser med en gang det er behov og deler informasjon slik at man føler seg trygg på at hun vet hva hun gjør. Denne legen tar pasienten på alvor og gjør alt hun kan for å hjelpe.

Anerkjennende, effektiv og profesjonell

Lege: Kjetil Johnstad Gimse Skrevet

Har hatt positive, effektive og tillitsfulle timer. Lett å snakke med, og jeg føler jeg bli sett og hørt.

Best

Lege: Khalid Mahmood Skrevet

Jeg er heldig som har han som min fastlege. Han er enkelt og greit best.
Hører så skjekker grundig. Vil ikke slippe deg før han er sikkert på han har gjort alt som skal gjøres.

Veldig fornøyd

Lege: Shalala Badili Skrevet

En lege som går grundig til verks og tar seg meget god tid til å forklare alt patienten ønsker å vite. Flink til å få gjort ting fort. Rask til å henvise til videre utredning/vurdering.