Voll Legesenter

Siste vurderinger av behandlere ved Voll Legesenter

Beste legen på kontoret.

Lege: Maria Skalleberg Skrevet

Omtenksom og forståelsefull.
Tar seg tid til og lytte, forsiktig ved undersøkelser.

Hyggelig og seriøs

Lege: Khalid Mahmood Skrevet

Fikk time hos ham da min fastlege ikke var tilstede.
Ble tatt på alvor fra første stund. Han sto på slik at jeg fikk videre undersøkelse på sykehus samme dag!

Ingen betenkeligheter med å bruke han senere.

Positivt overrasket

Lege: Khalid Mahmood Skrevet

Har vært pasient hos SBJ i mange år, ble veldig skeptisk til en utenlandsk lege. Valgte å prøve han ut før evt. bytte. Jeg har hatt problemer med kne og hofter i lange tider etter tunge løft og hard trening gjennom livet. Han tok meg og mine problemer på alvor. Jeg kom inn til en rask vurdering hos spesialist etter en time hos fastlegen. Opplevde han som flink til å lytte og "se" pasienten. Han tok seg tid til å se meg.
Har nå vært gjennom to operasjoner, og klarer å gå turer etter mange stillesittende år. Har anbefalt han til venner og bekjente.

den beste legen jeg har hatt

Lege: Kjetil Johnstad Gimse Skrevet

Han tar seg tid til å se høre og snakke med meg som person. Tar seg god tid til å gå gjennom journal og sette seg inn i min problemstilling og generelle sykdomsbilde. Han blir også med på NAV møter om det skulle være nødvendig. Effektiv men samtidig ingen hastverk. Noen ganger tid til en lengre prat andre ganger en kortere en. Kommer helt an på hva problemstillingen er. Sekretærene der borte er stort sett greie, bli og hyggelig.

Jeg kommer ikke til å bytte lege før jeg må. Meget fornøyd.

frekk og ufin

Lege: Khalid Mahmood Skrevet

han overtok praksis etter min gamle lege, jeg opplevde han her som kjepphøy og frekk. følte han ikke tok meg og mine behov på alvor.. og satt igjen med et intrykk av at hans personlige meninger overskygget hans profesjonelle. han er helt sikkert en veldig dyktig lege men manglet komunikasjonskunskaper, det skjedde en krash m komunikasjon, jeg har ikke vært hos han mange nok ganger til å bli kjent med han, men jeg forventer å bli møtt med verdighet å respekt noe jeg ikke følte her, så jeg valgte å bytte til annen lege. veldig trist at det ikke fungerte da
sekretærene der borte er stort sett hyggelige, noen mere enn andre og imøtekommende. vært pasient på kontoret der i årevis og er på fornavn med alle sammen. . jeg valgte å bytte lege til et annet legesenter. på et senere tidspunkt kan jeg kanskje velge å bytte tilbake, men da til en av kollegaene hans. .