Din Tannklinikk DA

Dronningens Gate 40 0154 Oslo
Din Tannklinikk DA holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Din Tannklinikk DA

Tålmodig og rolig

Tannlege: Naeem Khan Shinwari Skrevet

Jeg har gått til flere tannleger som er gode på tannlegeskrekk, og det er Naeem også. Det er behagelig å være i hans stol. Han kan være morsom også, i tillegg til å være tålmodig og sjekke inn med meg hvordan det går. Han er presis med bedøvelsessprøytene og lett på hånden. I denne omgangen hadde jeg en akutt situasjon og fikk tildelt Naeem, og jeg beholder ham som min tannlege fra nå :) Venteværelset er litt stusselig, men Din Tannklinikk får mange plusspoeng fra meg for rause åpningstider og veldig bra prisnivå (men Naeem kan bli litt flinkere til å anslå kostnad før han går i gang, på nettsiden deres står det fra-priser).

Dyktig og trygg

Tannlege: Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar Skrevet

Dhiya er en varm person og en dyktig tannlege. Han tar seg god tid, forklarer hva han skal gjøre før og underveis og gir bra prisoverslag.

En av oss har tannlegeskrekk som har blitt "kurert" ved å gå til Dhiya. Anbefales på det sterkeste til vanlige kunder og folk som er redd for å gå til tannlegen.

Din Tannklinikk har veldig serviceinnstilte personer i resepsjonen, med rene og trivelige lokaler. Rimelige priser, og kort ventetid.

Dyktig tannlege!

Tannlege: Naeem Khan Shinwari Skrevet

Fantastisk flink tannlege som rotfylte tanna mi, hadde tannlegeskrekk men han var veldig rolig og rotfylte tannen profesjonelt, anbefales virkelig!!

Topp tannlege

Tannlege: Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar Skrevet

Veldig fornøyd, gått til han i flere år og føler meg i trygge og kompetente hender. Fornøyd med alle behandlinger.

Utrolig fornøyd!

Tannlege: Amer Maqbool Ahmad Skrevet

Kan si med en gang at Amer er den beste tannlegen jeg har hatt! Han har gjennomført et arbeid som jeg trodde ikke kunne fikses,men jammen tok jeg feil. Han viser god forståelse og omsorg for min frykt for tannlegebehandling. Han er veldig konstruktiv,nøye og forsiktig. Jeg har anbefalt han videre til mine kolleger. Tro meg det er verdt pengene :)