Din Tannklinikk DA

Dronningens Gate 40 0154 Oslo
Din Tannklinikk DA holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Din Tannklinikk DA

Topp tannlege

Tannlege: Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar Skrevet

Veldig fornøyd, gått til han i flere år og føler meg i trygge og kompetente hender. Fornøyd med alle behandlinger.

Utrolig fornøyd!

Tannlege: Amer Maqbool Ahmad Skrevet

Kan si med en gang at Amer er den beste tannlegen jeg har hatt! Han har gjennomført et arbeid som jeg trodde ikke kunne fikses,men jammen tok jeg feil. Han viser god forståelse og omsorg for min frykt for tannlegebehandling. Han er veldig konstruktiv,nøye og forsiktig. Jeg har anbefalt han videre til mine kolleger. Tro meg det er verdt pengene :)

Beste tannlege jeg har hatt

Tannlege: Naeem Khan Shinwari Skrevet

Naeem er en helt fantastisk tannlege. Aldri vært så fornøyd. Har benyttet ham som min tannlege side 2016 og han har utført kompliserte behandlinger på meg.

Super tannlege!

Tannlege: Jawad Afzal Skrevet

Jawad er en super tannlege som har gitt god oppfølging, veiledning og behandling med min Invisalign. Kan anbefales på det sterkeste.

Beste tannlegen

Tannlege: Amer Maqbool Ahmad Skrevet

Amer er den beste tannlegen man kan ha! Før jeg begynte hos han hadde jeg ganske sterk tannlegeskrekk, men etter å ha møtt han og gått til han noen ganger gleder jeg meg faktisk til å gå til tannlegen. Utrolig men sant.
Føler meg veldig trygg og ivaretatt i stolen hos han. Han forklarer veldig nøye underveis og er veldig påpasselig på å fortelle om mulighetene for bedøvelse om man trenger det.
Håper han aldri slutter som tannlege!