Din Tannklinikk Da

Dronningens Gate 40 0154 Oslo
Din Tannklinikk Da holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Din Tannklinikk Da

Beste tannlege i Oslo

Tannlege: Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar Skrevet

Virkelig å anbefale.
Han er rolig, hyggelig, kjennes som han har stor kunnskap i faget sitt.
Kort ventetid. Rimelig i pris.
Flink å forklare og å lytte.
Håper han bli værende i mange år !
Takk for en god tannlege opplevelse.

Svært fornøyd

Tannlege: Manzar Arafat Din Skrevet

Etter å ha blitt feilbehandlet i Polen kom jeg til Manzar. Har valgt å vente med ros, men implantatene fungerer over all forventning. Og pris og grundighet i behandling. Har ikke ord. Jeg tar gjerne toget fra Østfold til deg. Håper du vil ha meg som pasient.

Veldig hyggelig tannlege!

Tannlege: Jawad Afzal Skrevet

Etter å ha byttet tannlege har jeg gått til Jawad for kontroll. Nylig har han også behandlet meg for tannkjøttproblemer. Jawad er høflig, meget profesjonell og forsiktig. Han tar seg tid til å forklare hva han gjør og hvorfor. Han lager også skriftlig prisoverslag. Jawad er en veldig hyggelig tannlege som jeg anbefaler på det varmeste!

Imponerende!

Tannlege: Jawad Afzal Skrevet

Jeg gikk til Javad for en lengre behandling og er ekstremt fornøyd! Svært profesjonell, veldig høflig og hyggelig! Anbefales på det sterkeste!

Den beste tannlegen i Norge!

Tannlege: Amer Maqbool Ahmad Skrevet

Din Tannklinikk - beste i landet , uten tvil for meg ! Alltid hyggelig personal hjelpe dere med stort hjerte, både i selveste klinikken og på telefon! En av de beste tannleger som jobber i tannklinikken, er Amer ! Han gir mye trøst til sine pasienter og alltid fine kreative løsninger. Klinikken ser i fremtiden og passer på tekniske greier og tannteknologi som finnes i verden og ikke minst kjøpe dem. Dette er en god fremskritt. Jobben utføres på veldig høyt nivå! Kjenner Amer mange år og anbefale på det sterkeste!