Bestill time
Logo for Din Tannklinikk DA

Din Tannklinikk DA

Logo for Din Tannklinikk DA

Om klinikken

Velkommen til Din Tannklinikk på Helsfyr! Vi er dedikerte til å gi deg en behagelig og moderne tannbehandling. Med over 20 års erfaring har våre omsorgsfulle tannleger spesialisert seg innen ulike områder av odontologi. Vårt sammensatte team, bestående av tannleger, oralkirurger og tannhelsesekretærer, jobber hardt for å sikre at alle våre pasienter blir møtt med omsorg og profesjonalitet.

Vi holder oss kontinuerlig oppdatert med moderne utstyr og metoder for å kunne tilby deg den beste behandlingen. NAV-garanti aksepteres, og vi tilbyr direkte oppgjør med Helfo for å gjøre betalingsprosessen enkel og smidig. Hos oss står god kommunikasjon i fokus, og vi tar oss den tiden som trengs for å forstå dine behov og gi deg tydelige anbefalinger. Når du besøker oss, blir du en viktig del av vår tannlegefamilie.

Vi oppfordrer deg til å prioritere nødvendig tannbehandling og vi tilbyr fleksible delbetalingsløsninger. Vi ønsker å bidra til at behandlingen tilpasses din kalender, og vi forklarer grundig de anbefalte tiltakene samtidig som vi gir deg et oversiktlig kostnadsanslag.

Vi ser frem til å kunne bistå deg med å oppnå god tannhelse og et strålende smil. Takk for at du velger Din Tannklinikk for din tannpleie.

Din Tannklinikk DA holder til i Oslo

• Profilbilde av tannlege Noor Alam Saleem Raja

Siste vurderinger av Din Tannklinikk DA

Den beste!

Tannlege: Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar Skrevet

Tannlege Dhiya Alkassar er den beste! Jeg har i alle år hatt kjempe tannlegeskrekk, og av den grunn unngått å gå til tannlegen. Men etter jeg begynte å gå til Dhiya er jeg ikke redd lenger. Vi har fått trukket visdomstenner, rotfylt osv uten noen som helst problemer. Han er tålmodig og forsiktig. Anbefales på det varmeste da han har klart å kurere min tannlegeskrekk!

Tålmodig og rolig

Tannlege: Naeem Khan Shinwari Skrevet

Jeg har gått til flere tannleger som er gode på tannlegeskrekk, og det er Naeem også. Det er behagelig å være i hans stol. Han kan være morsom også, i tillegg til å være tålmodig og sjekke inn med meg hvordan det går. Han er presis med bedøvelsessprøytene og lett på hånden. I denne omgangen hadde jeg en akutt situasjon og fikk tildelt Naeem, og jeg beholder ham som min tannlege fra nå :) Venteværelset er litt stusselig, men Din Tannklinikk får mange plusspoeng fra meg for rause åpningstider og veldig bra prisnivå (men Naeem kan bli litt flinkere til å anslå kostnad før han går i gang, på nettsiden deres står det fra-priser).

Dyktig og trygg

Tannlege: Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar Skrevet

Dhiya er en varm person og en dyktig tannlege. Han tar seg god tid, forklarer hva han skal gjøre før og underveis og gir bra prisoverslag.

En av oss har tannlegeskrekk som har blitt "kurert" ved å gå til Dhiya. Anbefales på det sterkeste til vanlige kunder og folk som er redd for å gå til tannlegen.

Din Tannklinikk har veldig serviceinnstilte personer i resepsjonen, med rene og trivelige lokaler. Rimelige priser, og kort ventetid.

Dyktig tannlege!

Tannlege: Naeem Khan Shinwari Skrevet

Fantastisk flink tannlege som rotfylte tanna mi, hadde tannlegeskrekk men han var veldig rolig og rotfylte tannen profesjonelt, anbefales virkelig!!

Topp tannlege

Tannlege: Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar Skrevet

Veldig fornøyd, gått til han i flere år og føler meg i trygge og kompetente hender. Fornøyd med alle behandlinger.