Bestill time
Logo for Tannlegebislett

Tannlegebislett

Logo for Tannlegebislett

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Tannlegebislett holder til i Oslo

Neste time:

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Not recommended

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

I read the reviews here, so I booked an appointment with her.

I was disappointed--she seemed cold and distant, and was judgmental about my previous dentists and their decisions. I came in for a yearly check-up (something I thought was normal and recommended practice), and she couldn't understand why I came to visit if there wasn't anything bothering me.

I didn't feel that the check-up/quick cleaning was very thorough; it took around like 5-7 minutes, and she didn't leave space to explain what she was doing, or see if I had any questions.

I went to a new dentist a few months later and found out I had a few things that needed attention--I wish Raquel had looked at my teeth more closely. I have to imagine my issues were there during my visit with her too, and she just wasn't thorough enough.

I won't return.

Dyktig tannlege

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Tannlegen var lett å snakke, flink til å forklarer og tålmodig. Han holdte god kommunikasjon før og under hele behandlingen. Jeg følte meg trygg og komfortabel under hele prosessen.
Jeg vil absolutt anbefale han videre til andre.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg har vært mye hos Roberto i høst, pga. to rotfyllinger samt nye porselensfasetter til begge fortennene. Roberto er en fantastisk hyggelig fyr med strålende humør og god humor. Han slår på 80-talls-spillelista for at man kan senke skuldrene. Han er flink til å forklare og si ifra på forhånd hva han gjør. Han er utrolig dyktig i arbeidet sitt, tar seg tid, og venter til bedøvelsen virker ordentlig før han starter (gjerne akkompagnert med en noe utradisjonell ansiktmassasje for at det skal gå raskere ;-).
De øvrige ansatte i klinikken er alltid blide og man blir tatt godt imot fra man kommer inn døra. De er tilgjengelige og gjør sitt ytterste for at tidspunkt skal passe. De er også flinke til å opplyse om hva man kan få dekket av det offentlige.
Jeg måtte bytte ut begge fortennene og var noe bekymret for hvordan det kom til å bli. Men det var det ingen grunn til for resultatet er fantastisk, jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Så ønsker du en superblid, morsom og dyktig tannlege så kan du trygt velge Roberto. Han får mine varmeste anbefalinger.

Hyggelig og effektiv

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Trakk visdomstann. Det hele var smertefritt og gjort på 1-2-3. Kort ventetid er et stort pluss. En svært hyggelig opplevelse.

Beste tannlegen!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg har slitt med tannlegeskrekk og ikke vært hos tannlegen på 5 år, men dette har Roberto kurert helt!

Han har både boret hull og operert ut en visdomstann (nede) helt uten at det har gjort noe vondt! Jeg har 3 visdomstenner igjen som etter hvert må ut, og det gruer jeg meg faktisk ikke til da jeg stoler helt på behandlingen jeg får hos Tannlege Bislett.

Roberto og resten av tannlegekontoret er utrolig flinke, morsomme og hyggelige, og jeg vil anbefale alle å gå til de!