Skøyen Tannlegekontor

Skøyen Tannlegekontor holder til i Oslo

Siste vurderinger av Skøyen Tannlegekontor

Hyggelig og nøye

Tannlege: Hanne Merete Gaarder Almgren Skrevet

Tannlegen er grundig og effektiv. Tannlege Hanne har rettet opp i dårlig utført arbeid fra en tidligere tannlege (fra en annen klinikk). Jeg har fått gode råd om tannstell for ulike utfordringer jeg har hatt, og det har alltid fungert godt. Nå har jeg holdt meg til tannlege Hanne i flere år og er svært fornøyd.

Klinikken er ren og ryddig, og det er lett å få kontakt på tlf. Automatisk oppfølging etter behov er et pluss: Jeg får innkallelse på sms til ca samme tid hvert år.

Ingela Pedersen

Tannlege: Ingela Pedersen Skrevet

Veldig fornøyd med Ingela Pedersen! Har hatt henne som fast tannlege i over 20 år, tenker aldri på å bytte, fordi jeg alltid får god service og kompetent behandling. Anbefales på det varmeste!

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Bjørn Espen Opheim Skrevet

Jeg har gått hos Espen i ca 12 år, og er storfornøyd! Det er alltid hyggelig å gå dit, og han er rask og dyktig! Dessuten har han moderne utstyr. Anbefales!

Visste inte att ett besök hos tandläkaren kunde vara en trevlig stund

Tannlege: Bjørn Espen Opheim Skrevet

Så otroligt nöjd. Ringde på kvällen som ny patient, och fick tid morgonen efter. Espen var glad, trevlig, konkret och effektiv och min årliga undersökning, inklusive röntgen och rengöring, tog inte mer än 20 minuter. Five Stars!

Trygg, serviceinnstilt, flink

Tannlege: Hanne Merete Gaarder Almgren Skrevet

Er til årlig kontroll, ikke sjelden oppstår akutte ting som fører til oftere kontakt. Alltid blid, forståelsesfull, presis, nøktern-sier på en pen måte ting som de er, og etterlater også inntrykk av faglig dyktighet. En tannlege jeg ikke bytter fra.