Skøyen Tannlegekontor

Telefonnummer22 55 41 7922 55 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Drammensveien 126 0277 Oslo
Skøyen Tannlegekontor holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Skøyen Tannlegekontor

Ingela Pedersen

Tannlege: Ingela Pedersen Skrevet

Veldig fornøyd med Ingela Pedersen! Har hatt henne som fast tannlege i over 20 år, tenker aldri på å bytte, fordi jeg alltid får god service og kompetent behandling. Anbefales på det varmeste!

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Bjørn Espen Opheim Skrevet

Jeg har gått hos Espen i ca 12 år, og er storfornøyd! Det er alltid hyggelig å gå dit, og han er rask og dyktig! Dessuten har han moderne utstyr. Anbefales!

Visste inte att ett besök hos tandläkaren kunde vara en trevlig stund

Tannlege: Bjørn Espen Opheim Skrevet

Så otroligt nöjd. Ringde på kvällen som ny patient, och fick tid morgonen efter. Espen var glad, trevlig, konkret och effektiv och min årliga undersökning, inklusive röntgen och rengöring, tog inte mer än 20 minuter. Five Stars!

Trygg, serviceinnstilt, flink

Tannlege: Hanne Merete Gaarder Almgren Skrevet

Er til årlig kontroll, ikke sjelden oppstår akutte ting som fører til oftere kontakt. Alltid blid, forståelsesfull, presis, nøktern-sier på en pen måte ting som de er, og etterlater også inntrykk av faglig dyktighet. En tannlege jeg ikke bytter fra.

Behagelig person og rask

Tannlege: Hanne Merete Gaarder Almgren Skrevet

Jeg er innom to ganger i året for tannsten og har litt angst for dette. Da jeg flyttet til Skøyen og begynte hos Hanne Merete, så ble opplevelsen hos tannlegen en helt annen enn tidligere.
Jeg er ikke redd tannleger, men det var likevel utrolig bra å komme til en som er rask og effektiv og flink!