Skøyen Tannlegekontor

Skøyen Tannlegekontor holder til i Oslo

Siste vurderinger av Skøyen Tannlegekontor

Flott behandling

Tannlege: Hanne Merete Gaarder Almgren Skrevet

Super service. Behandlingen var effektiv og smertefri. Fikk time samme dag og løst problemet umiddelbart.

Veldig bra

Tannlege: Fanny Birgitte Ildahl Bjørnstad Skrevet

Fanny kombinerer faglig dyktighet med et naturlig vinnende og omsorgsfullt vesen. Jeg har gått til henne i mange år og alltid følt meg godt tatt vare på. Hun jobber raskt og effektivt og kommer med gode råd om generell tannpleie samtidig som hun tidlig identifiserer og adresserer mer kompliserte tannproblemer.

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med Fanny!

Tannlege skrekk borte!

Tannlege: Ingela Pedersen Skrevet

Ingela er en dyktig tannlege som ser pasient. Konservativ i behandling, ærlig, tålmodig og hyggelig.

Ikke komplett behandling

Tannlege: Bjørn Espen Opheim Skrevet

Var på årlig besøk, røntgen blev ikke av alle mine tenner bare fram tenner, forebyggende behandling av noen tenner med ikke alle og fikk beskjed at mine tenner er ok men har allerede vond i 2 tenner.

Hei! Leit at du har hatt en så dårlig erfaring hos meg. Ta gjerne kontakt med meg på tlf. 22554179, så kan vi løse saken. Hilsen Espen

Besvart av Bjørn Espen Opheim

Fantastisk tannlege. Faglig dyktig og imøtekommende. Kan anbefales på det varmeste!

Tannlege: Ingela Pedersen Skrevet

Meget god service i alle ledd. Tannlegen og medarbeidere behandler en med respekt. Man får god informasjon og oppfølging.