godetenner*as

C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
godetenner*as holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av godetenner*as

Profesjonell og hyggelig tannlege!

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Mari Vileid har vært min, og familiens, tannlege i over 20 år. Hun er profesjonell, dyktig og svært behagelig. Hun orienterer pasienten om tilstand og planer for arbeidet mens hun undersøker.
Hun er presis med avtaler og imøtekommende ved akutte tannproblemer.
Kontoret har satset på topp moderne utstyr. Veldig betryggende!
Vi er veldig fornøyde med tannlegen vår, Mari Vileid.

Veldig flink

Tannlege: Anne Kristine Hamre Skrevet

Anne er en veldig hyggelig og flink tannlege. Hun gir gode råd og fantastisk behandling. Jeg føler meg alltid trygg i hendes hender, og føler hun forstår mine tannbehov.

Gleder meg til å gå til tannlegen 😊

Tannlege: Anne Kristine Hamre Skrevet

Vennlig, omtenksom og profesjonell tannlege. Sentralt i byen. Kan ikke bli bedre! Anbefales 😉 ... bare synd jeg ikke behøver å komme oftere ...

Fantastisk tannlege

Tannlege: Erik Ombudstvedt Skrevet

Erik er behagelig og forsiktig/empatisk hvis du er redd. Veldig god på å sette bedøvelse. Man merker ikke at han setter sprøyten. Han er ærlig og gir gode innspill og alternativer til tannbehandling. Virker ikke å være særlig opptatt av tjene mest mulig penger.

Kurerer tannlegeskrekk

Tannlege: Erik Ombudstvedt Skrevet

Da jeg begynte hos Erik ombudstvedt etter anbefaling fra min far var jeg veldig nervøs hver gang jeg skulle til en tannlege. Erik er verdens mest behagelige type og kurerte tannlegeskrekken etter allerede første time. Jeg hadde mange hull og måtte ha mange timer for å reparere disse. Jeg har heller aldri hatt noe ubehag eller smerter under noen av behandlingene. Verdt hver eneste krone! Anbefales på det aller sterkeste!