godetenner*as

C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
godetenner*as holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av godetenner*as

Den dyktigste tannlegen i Oslo

Tannlege: Erik Ombudstvedt Skrevet

Vi har benyttet Erik sine tjenester som tannlege i ca 30 år og maken finnes ikke. Grunnet bosted i en annen kommune har min kone nettopp valgt en ny tannlege og han skryter uhemmet av det Erik har gjort med hennes tenner. All grunn til å velge Gode Tenner!

beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Kan bare tilslutte meg alle de andre positive tilbakemeldinger her på siden!
Jeg kom til han for to år siden med svært dårlige opplevelser fra tidligere tannleger og en god porsjon tannlegeskrekk, men han er så omtenksom og blid og hyggelig og sørger for at al behandling skjer etter mitt tempo, og jeg kan bare si at jeg ikke lenger gruer meg på samme måte for å gå til tannlegen.
Jeg har KUN opplevd god behandling og en trygg følelse av at jeg blir spurt og veiledt på en måte som kjennes riktig.
Anbefaler Temoor Ilyas på det kraftigste!

Bra tannlege

Tannlege: Anne Kristine Hamre Skrevet

Hyggelig og flink tannlege. Fikk god informasjon underveis og behandlingen ble gjennomført raskt og smertefritt.

Verdens beste tannlege!

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Mari er kjempeflink, hyggelig, behagelig og søt.
Kontoret er delikat, moderne og rent.
De andre som jobber på tannlegekontoret er også særs hyggelige.

Super tannlege

Tannlege: Anne Kristine Hamre Skrevet

Anne Kristine Hamre er den beste tannlegen jeg har besøkt noen gang. Har brukt henne i ca 4 år nå og har aldri hatt noe å klage på. Hun er profesjonell og flink. Tar det som trengs samtidig som hun venter og ser litt på andre ting. Noe som har spart meg for noen kroner. Hun er dessuten kjempehyggelig og jeg kan varmt anbefale henne til alle.