godetenner*as

C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
godetenner*as holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av godetenner*as

beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Kan bare tilslutte meg alle de andre positive tilbakemeldinger her på siden!
Jeg kom til han for to år siden med svært dårlige opplevelser fra tidligere tannleger og en god porsjon tannlegeskrekk, men han er så omtenksom og blid og hyggelig og sørger for at al behandling skjer etter mitt tempo, og jeg kan bare si at jeg ikke lenger gruer meg på samme måte for å gå til tannlegen.
Jeg har KUN opplevd god behandling og en trygg følelse av at jeg blir spurt og veiledt på en måte som kjennes riktig.
Anbefaler Temoor Ilyas på det kraftigste!

Bra tannlege

Tannlege: Anne Kristine Hamre Skrevet

Hyggelig og flink tannlege. Fikk god informasjon underveis og behandlingen ble gjennomført raskt og smertefritt.

Verdens beste tannlege!

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Mari er kjempeflink, hyggelig, behagelig og søt.
Kontoret er delikat, moderne og rent.
De andre som jobber på tannlegekontoret er også særs hyggelige.

Super tannlege

Tannlege: Anne Kristine Hamre Skrevet

Anne Kristine Hamre er den beste tannlegen jeg har besøkt noen gang. Har brukt henne i ca 4 år nå og har aldri hatt noe å klage på. Hun er profesjonell og flink. Tar det som trengs samtidig som hun venter og ser litt på andre ting. Noe som har spart meg for noen kroner. Hun er dessuten kjempehyggelig og jeg kan varmt anbefale henne til alle.

Rolig, hyggelig og forsiktig

Tannlege: Erik Ombudstvedt Skrevet

Jeg synes klinikken var lys og trivelig. Tannlegen Erik Ombudstvedt fremsto som hyggelig og forsiktig. Lett på hånden.

Syntes tannlegen foreslo mer kostbar og omfattende behandling enn jeg syntes hørtes greit ut. Jeg dro derfor til en annen tannlege for å få en second opinion. Jeg valgte sistnevnte fordi jeg syntes vurderingen virket bedre, og ble derfor en mye mer fornøyd kunde en annen plass enn hos "Gode Tenner".

Et annet minus var prisen. Helt klart dyrere behandling enn andre tannleger jeg har vært hos.