Odontia godetenner

C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
Odontia godetenner holder til i Oslo

Siste vurderinger av Odontia godetenner

En helt fantastisk tannlege

Tannlege: Hanna Adelved Skrevet

Det er veldig tydelig at Hanna er glad i jobben sin, og bryr seg stort om hver enkelt pasient. Jeg har hatt mye tannlegeskrekk, men endte heldigvis opp hos henne og det er jeg veldig glad for. Kan virkelig anbefale Hanna til alle som ønsker seg en dyktig og hyggelig tannlege som er god på å kommunisere underveis - og særlig hvis terskelen for å oppsøke tannlegestolen er litt ekstra høy.

Meget bra!

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Temoor er en veldig hyggelig og imøtekommende tannlege. Han fremstår også som veldig faglig flink! Føler meg trygg på vurderingene hans.

Den BESTE vikaren!

Tannlege: Hanna Adelved Skrevet

Det er ikke ofte i livet man føler man må velge mellom to dyktige tannleger.

Det har vært en sann glede å ha unge Frøken Adelved som vikar.

Blid, positiv, kompetent og dyktig.

Hun har så stålkontroll at jeg nesten kan lukke øynene og ta meg en lur i stolen. Pedagogisk og god kommunikasjon.

10/10

Jeg lover jeg skal bruke tanntråd!

Ti av Ti

Tannlege: Hanna Adelved Skrevet

Hanna er en sosialt oppegående dyktig tannlege som utøvde sitt virke på en eksemplarisk måte. Hun kommuniserer på en effektiv måte som gjør at man føler seg trygg i stolen samtidig som hennes "pirkearbeid" ikke skaper for mye ubehag. Etter behandlingen tok hun seg tid til å forklare hvorfor og hvordan å best bruke tanntråd, noe jeg tidligere har trodd nærmest har vært en standardfrase fra tannleger. Vil absolutt anbefale å gleder meg allerede til neste innkalling. Hennes flotte tanngarde er også inspirerende å se opp til.

Topp tannlege

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Etter mange, mange årlige innkallinger fra tannlege Mari Vileid, er det bare en ting å si: Fantastisk tannlege på alle vis, både faglig og menneskelig. Henne kan du stole på. Orden på alt.