godetenner*as

C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
godetenner*as holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av godetenner*as

Den beste tannlegen

Tannlege: Hanna Adelved Skrevet

Hos Hanna føler man seg sett og godt tatt vare på. Hun ser helheten og behandler hele symptombilde. Jeg anbefaler Hanna dersom man ønsker en sympatisk og dyktig tannlege

Den beste tannlegen du kan ønske deg

Tannlege: Hanna Adelved Skrevet

Har vært hos Hanna de siste to årene, og har hatt den mest komfortable og kunnskapsrike tiden jeg kunne ha hatt i en tannlegestol. Hanna er kommunikativ, forklarer alt hun gjør på en veldig enkel måte og sørger hele tiden for at pasienten har det godt. Har vært hos mange tannleger i min livstid, men nå har jeg endelig funnet en jeg føler meg godt ivaretatt hos. Anbefales på det sterkeste!

Særdeles behagelig

Tannlege: Erik Ombudstvedt Skrevet

Erik er den dyktigste tannlegen jeg har hatt! Grundig, behagelig, nøye og forsiktig. Alt han har gjort har vært utført proft og særdeles skånsomt👍
Billig er det ikke men allikevel verdt å betale det det koster hos en så dyktig tannlege.
Synd at han trapper ned. Men vel fortjent pensjonisttilværelse!

Anbefales!

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Hei, jeg tenkte å skrive en anmeldelse om hvor fornøyd jeg er hos tannlegen „min” - Mari Vileid. Når jeg leser all den positive omtalen, kunne jeg skrevet de alle sammen èn gang til. Hele familien går til Mari, og hos oss går under navnet „tannfeen”. Strålende fornøyd, verdt hver krone ;-).

Den beste tannlegen!

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Temoor er virkelig den beste tannlegen jeg har vært borti. Jeg opplever han som en som bryr seg om pasienten. Og han er ekstremt dyktig i sitt fag. Jeg fikk bygd på flere tenner med kompositt, og har endelig fått selvtilliten min tilbake! Ønsker og komme tilbake uansett behandling i fremtiden, det sier litt om hvor dyktig han er!