Odontia godetenner

C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
Odontia godetenner holder til i Oslo

Siste vurderinger av Odontia godetenner

Meget dyktig tannlege. Profesjonell og behagelig

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Flotte lokaler, profesjonell behandling og god oppfølging. Jeg har satt inn to nye fortenner og er superfornøyd! Får mye skryt for nytt utseende!

Glimrende tannlege

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Er i utgangspunktet litt skeptisk til så billige tannleger, men dette var en super tannlege, ingen overbehandling og glimrende resultat.

Desidert den beste tannlegen.

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Tannlege Temoor llyas ble anbefalt til meg via en bekjent. Han hadde bare positive formeninger om Dr Ilyas. Mitt inntrykk er at han er desidert den hyggeligste, omtenksomme og dyktigste tannlegen jeg har noen gang har vært hos. Utrolig profesjonell og løsningsorientert tannlege som vil det beste for kunden. Har en del dårlige erfaringer fra diverse andre tannleger, men tannlege Temoor Ilyas anbefaler jeg på det sterkeste!

Ser frem til neste tannlege time, takk for en fantastisk behandling Temoor Ilyas :)

Fantastisk flink

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Vært hos Temoor Ilyas 2 ganger nå og er strålende fornøyd. Alltid blid og hyggelig og svært omtenksom. Litt tannlegeskrekk og har aldri opplevd lignende til god behandling. Smertefritt og meget bra! Anbefales på det varmeste til alle !

En sann glede å være passient

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Dyktig, informativ og fornuftig. Her får man ikke tannlegeskrekk, men lyst til å gå til tannlegen.

Er åpen om vurderingene han tar før og under behandlingen, og lar deg være med å tilpasse behandlingen.
Og på toppen av dette er han en hyggelig og imøtekommende person!