Odontia godetenner

C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
Odontia godetenner holder til i Oslo

Siste vurderinger av Odontia godetenner

Meget profesjonell og behagelig

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

En ren rutinesjekk, samt en liten fylling ble utført på en effektiv og særs behagelig måte.
Imøtekommende, meget serviceminded og kunnskapsrik beskriver denne tannlegen best.

trenger aldri mer å grue meg til tannlege besøk

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Hyggelig personal, og fikk raskt hjelp. Hadde en meget dyktig tannlege som het temoor. Følte at han gjorde hele tannleget besøket mye mer komfortabelt. Dere som gruer dere til tannlege besøk, burde absolutt komme til godetenner.

God tannlege opplevelse

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

En dyktig tannlege, som ikke kun er interessert i å utføre behandlingen, men også ser deg som pasient. Passer godt på at du har det bra og ikke opplever ubehag/smerte. Anbefales på det sterkeste, kanskje spesielt til de med tannlege skrekk eller dårlig erfaringer hos tannlege(r).

Svært profesjonell og dyktig, og veldig hyggelig

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Å gå til tannlegen skal liksom ikke være hyggelig, men å komme til Mari Vileid er faktisk alltid veldig hyggelig.
Jeg er svært fornøyd med behandlingene jeg har fått. Utstyret er av det mest moderne man finner i Oslo tror jeg, og jeg har alltid hatt følelsen av at jeg får den riktige behandlingen. Jeg vil anbefale Mari Vileid hos GodeTenner på det varmeste. :-)

Beste tannelge gjennom mange år.

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Mari Vileid har vært min tannlege i snart 20 år. Det skulle være attest god nok. Oppdaget denne nettsiden ved en ren tilfeldighet. Føler at Mari Vileid i GODE TENNER fortjener noen GODE ORD. Alltid tilstedeværende når behovet melder seg. Konkret i sin diagnose også til alternative løsninger. Du gjør ditt eget valg. Pris, kvalitet og faglig kompentanse er hennes styrke. Strukturert. Holder timeavtaler med god margin. Jeg kan anbefale min tannlege Mari Vileid på det varmeste. Bytt bank og bytt tannlege. Du vil garantert merke forskjellen.