Odontia godetenner

C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
Odontia godetenner holder til i Oslo

Siste vurderinger av Odontia godetenner

Tilgjengelig og pedagogisk

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Meget fornøyd med Mari! Hun setter pasienten først! Hun svarer raskt på e-post og stiller opp på kort varsel ved akutte situasjoner. Hun er flink til å forklare og svarer rolig og pedagogisk på alle spørsmål.

Den beste og hyggeligste tannlegen.

Tannlege: Hanna Adelved Skrevet

Hanna har hjulpet meg med 6 hull som jeg har klart å bygge meg opp i løpet av de siste årene.. Jeg har veldig tannlege skrekk eller kanskje tannlege redskaps skrekk er bedre å kalle det.

Hanna har vært helt fantastisk de siste gangene jeg har vært der for å borre i hullene og hun har vært nøye og forsiktig.

Absolutt min nye faste tannlege 😊👍

Dyktig, nøye og omtenksom

Tannlege: Hanna Adelved Skrevet

Jeg har brukt tannlegesenteret siden midten av 80-tallet, og har alltid vært svært fornøyd. Når min faste tannlege nå gikk av med pensjon arvet Hanna meg som pasient. Hun er meget dyktig, nøye og viser stor omsorg.

Dyktig, omsorgsfull og blid

Tannlege: Hanna Adelved Skrevet

Første gang på "godetenner" og det blir ikke siste gang. Blid personale, ren og ryddig lokale. Hos tannlege Hanna er du i trygge hender. Hun tar deg vennlig imot, hører deg og gjør en grundig vurdering. Hun forklarer underveis og gjør en effektiv og smertefri behandling.
Anbefaller henne på det sterkeste.

Den beste og kosligste tannlegen jeg vet om

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Så behagelig og hyggelig og grei og bestandig godt humør ,kunne ikke vært bedre .Annbefales på det varmeste .Har gått på samme sted i mange år