Festningen Tannklinikk & Endodontisenter

Nedre Vollgate 1 0158 Oslo
Festningen Tannklinikk & Endodontisenter holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Festningen Tannklinikk & Endodontisenter

Meget profesjonell

Tannlege: Rafael Marques Da Silva Skrevet

Ble henvist til kirurgisk inngrep for fjerning av jeksel som hadde blitt vanskelig, og så ikke frem til dette i det hele tatt. Ble superimponert, og kan si at på tross av at jeg aldri har trukket eller fjernet noe i munnen, var dette den beste tannlegetimen jeg har hatt ever!

Behandlingen ble satt i gang raskt og var over like raskt. Effektivt og med en akkurat passe dose informasjon underveis fra en hyggelig tannlege. Service fra skranken helt innafor, og ingen ventetid. Pris var også meget god sett i lys av en slik behandling, anbefales på det sterkeste.

Helt topp opplevelse, til noe jeg hadde gruet meg til

Tannlege: Dag Tvedt Skrevet

Trolig den beste tannlegen jeg har hatt! Gjorde en topp jobb med visdomstannfjerning x2, som jeg hadde gruet meg til. Beroligende, fleksibel og informativ. Fikk til og med en selfie med han og assistenten! :) Tusen takk for veldig bra behandling, Dag m/assistent! Forhåpentligvis kommer jeg ikke tilbake! :D

Arrogant

Tannlege: Lars Martin Døving Skrevet

Jeg skulle få innsatt en krone og fikk en dobbelttime hos Lars Martin Døving. P.g.a. lang bilkø rakk jeg ikke timen. Jeg ringte senere på dagen for å få ny time, og tannlegen fortalte da at han ville belaste meg for kr. 2.000,- Jeg spurte om han kunne redusere beløpet, men det kunne han ikke gjøre, fordi beløpet allerede var lagt inn på data. Sekretærene hans var sjokkerte og ba meg skifte tannlege.

Veldig dyktig tannlege

Tannlege: Dorte Buschmann Jægersen Skrevet

Jeg kan absolutt anbefale Dorthe som tannlege. Det er første gang jeg har vært hos tannlege til vanlig tannsjekk og tannrens hvor det ikke gjorde det minste vondt eller var ubehagelig. Hun er flink til å forklare hva hun gjør slik at man føler seg i trygge hender og gir gode råd til tannpleie. I tillegg til å ha god kompetanse, så er hun også trivelig.

Fantastisk

Tannlege: Lars Martin Døving Skrevet

Behagelig, alltid tilgjengelig, topp kvalitet, rolig atmosfære