Festningen Tannklinikk & Endodontisenter

Festningen Tannklinikk & Endodontisenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Festningen Tannklinikk & Endodontisenter

Kunnskapsrik tannlege

Tannlege: Kima Karimiha Skrevet

Veldig informativ, hyggelig og kunnskapsrik tannlege. Hadde full oversikt på alt hun gjorde. Hadde masse utstyr til enhver situasjon. Her følte man seg rett og slett helt trygg.

Passer for de med tannlegeskrekk

Tannlege: Dorte Buschmann Jægersen Skrevet

Dorte er den triveligste tannlegen jeg har hatt. Hun er oppriktig interessert i hvordan du har det før hun setter i gang arbeidet, og er en veldig hyggelig og blid person.

Når hun undersøker/fikser tennene dine, er hun ekstremt flink til å fortelle hva hun gjør, hvordan det gjøres og sørger alltid for at du har det mest mulig behagelig. Hun er også veldig god til å dobbeltsjekke tilfeller hvor hun måtte være litt usikker på om det er hull eller ei.

Dersom du sliter med tannlegeskrekk, kan jeg gå god for at Dorte er et supert valg. I tillegg er Festningen tannlegeklinikk en veldig bra klinikk med supersentral beliggenhet i Oslo sentrum og hyggelige mennesker i resepsjonen. Her kan du også betale med Amex dersom du samler Eurobonus-poeng.

Anbefales på det sterkeste.

Den beste tannlegen jeg noengang har møtt!

Tannlege: Kima Karimiha Skrevet

Tannlege Kima Karimiha er uten tvil den mest profesjonelle og behagelige tannlegen jeg har vært hos. Jeg er mektig imponert over hvor proff hun er.

Hun informerte underveis, var lett på labben, og gjorde rotfyllingen jeg hadde gruet meg til, til en fin og smertefri opplevelse.

Anbefales på det varmeste!

Høyst sannsynlig oslo’s beste tannlege

Tannlege: Lars Martin Døving Skrevet

Etter mange nedturer hos tannleger som tok gale beslutninger rundt min tannhelse, havnet jeg med store tannsmerter hos Døving. Denne mannen har gjort alt perfekt, viser empati og enorm kunnskap, og har en pedagogisk tilnærming som gjør at man som pasient føler seg sett og hørt. Vil på det sterkeste anbefale Lars Martin til alle som ønsker en profesjonell, forståelsesfull og svært dyktig tannlege.

Suveren!

Tannlege: Dorte Buschmann Jægersen Skrevet

Ryddig, profesjonell, god informasjon under besøk. Bra oppfølging underveis og god kontroll på journal og historikk.