Festningen Tannklinikk & Endodontisenter

Nedre Vollgate 1 0158 Oslo
Festningen Tannklinikk & Endodontisenter holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Festningen Tannklinikk & Endodontisenter

Behagelig, forståelsesfull og rolig

Tannlege: Lars Martin Døving Skrevet

Glemte helt tannlegeskrekken. Det gjorde rett og slett ikke vondt i det hele tatt. Han tok seg god tid til å forklare både før og etter inngrepet. Han tok seg også god til til å snakke med meg gang nr 3, enda jeg da skulle til en annen de ekstremt dyktige tannlegene på klinikken. Man føler seg virkelig sett, hørt og fulgt opp. Kan virkelig anbefale Lars!

KAN IKKE ANBEFALES

Tannlege: Lene Thestrup Rikvold Skrevet

Ble henvist hit i 2010 for å rotfylle en tann. Det var siste gangen jeg var hos tannlegen. Dette var desverre en veldig dårlig opplevelse for min del.
Hun klarte ikke jobben, måtte spørre kollegaer om råd. Selv da klarte hun ikke dette selv etter flere besøk. Fikk ingen informasjon om hva jeg skulle gjøre videre.
Måtte betale regningen for første gangen, men slapp siste - det sier vel det meste. Dette var nok en tabbe uten like siden hun ga slipp på de flere tusen kronene.
Etter et par år fikk jeg en forferdelig tannpine. Dro da til tannlegevakten på Linderud og ingen annen utvei enn at tannen måtte trekkes!

Fantastisk tannlege og menneske

Tannlege: Lars Martin Døving Skrevet

Lars Døving er den mest fantastiske tannlegen jeg har møtt. Superdyktig, hyggelig, hjelpsom og empatisk. Jeg slet med store tannsmerter i mange år og viste ikke hva jeg skulle gjøre. Etter å ha vært hos mange forskjellige ulike ble jeg tilslutt anbefalt Lars av flere tannleger uavhengig av hverandre. Fra første møte ble jeg varmt tatt i mot og ble tilslutt kvitt mine plager som viste seg å være neuropati. Beste tannlegen/ spesialisten i Oslo. Men travel og populær fyr så book time i god tid :)

Meget profesjonell

Tannlege: Rafael Marques Da Silva Skrevet

Ble henvist til kirurgisk inngrep for fjerning av jeksel som hadde blitt vanskelig, og så ikke frem til dette i det hele tatt. Ble superimponert, og kan si at på tross av at jeg aldri har trukket eller fjernet noe i munnen, var dette den beste tannlegetimen jeg har hatt ever!

Behandlingen ble satt i gang raskt og var over like raskt. Effektivt og med en akkurat passe dose informasjon underveis fra en hyggelig tannlege. Service fra skranken helt innafor, og ingen ventetid. Pris var også meget god sett i lys av en slik behandling, anbefales på det sterkeste.

Helt topp opplevelse, til noe jeg hadde gruet meg til

Tannlege: Dag Tvedt Skrevet

Trolig den beste tannlegen jeg har hatt! Gjorde en topp jobb med visdomstannfjerning x2, som jeg hadde gruet meg til. Beroligende, fleksibel og informativ. Fikk til og med en selfie med han og assistenten! :) Tusen takk for veldig bra behandling, Dag m/assistent! Forhåpentligvis kommer jeg ikke tilbake! :D