Festningen Tannklinikk & Endodontisenter

Telefonnummer22 91 02 9022 91 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Vollgate 1 0158 Oslo
Festningen Tannklinikk & Endodontisenter holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Festningen Tannklinikk & Endodontisenter

KAN IKKE ANBEFALES

Tannlege: Lene Thestrup Rikvold Skrevet

Ble henvist hit i 2010 for å rotfylle en tann. Det var siste gangen jeg var hos tannlegen. Dette var desverre en veldig dårlig opplevelse for min del.
Hun klarte ikke jobben, måtte spørre kollegaer om råd. Selv da klarte hun ikke dette selv etter flere besøk. Fikk ingen informasjon om hva jeg skulle gjøre videre.
Måtte betale regningen for første gangen, men slapp siste - det sier vel det meste. Dette var nok en tabbe uten like siden hun ga slipp på de flere tusen kronene.
Etter et par år fikk jeg en forferdelig tannpine. Dro da til tannlegevakten på Linderud og ingen annen utvei enn at tannen måtte trekkes!

Fantastisk tannlege og menneske

Tannlege: Lars Martin Døving Skrevet

Lars Døving er den mest fantastiske tannlegen jeg har møtt. Superdyktig, hyggelig, hjelpsom og empatisk. Jeg slet med store tannsmerter i mange år og viste ikke hva jeg skulle gjøre. Etter å ha vært hos mange forskjellige ulike ble jeg tilslutt anbefalt Lars av flere tannleger uavhengig av hverandre. Fra første møte ble jeg varmt tatt i mot og ble tilslutt kvitt mine plager som viste seg å være neuropati. Beste tannlegen/ spesialisten i Oslo. Men travel og populær fyr så book time i god tid :)

Meget profesjonell

Tannlege: Rafael Marques Da Silva Skrevet

Ble henvist til kirurgisk inngrep for fjerning av jeksel som hadde blitt vanskelig, og så ikke frem til dette i det hele tatt. Ble superimponert, og kan si at på tross av at jeg aldri har trukket eller fjernet noe i munnen, var dette den beste tannlegetimen jeg har hatt ever!

Behandlingen ble satt i gang raskt og var over like raskt. Effektivt og med en akkurat passe dose informasjon underveis fra en hyggelig tannlege. Service fra skranken helt innafor, og ingen ventetid. Pris var også meget god sett i lys av en slik behandling, anbefales på det sterkeste.

Helt topp opplevelse, til noe jeg hadde gruet meg til

Tannlege: Dag Tvedt Skrevet

Trolig den beste tannlegen jeg har hatt! Gjorde en topp jobb med visdomstannfjerning x2, som jeg hadde gruet meg til. Beroligende, fleksibel og informativ. Fikk til og med en selfie med han og assistenten! :) Tusen takk for veldig bra behandling, Dag m/assistent! Forhåpentligvis kommer jeg ikke tilbake! :D

Arrogant

Tannlege: Lars Martin Døving Skrevet

Jeg skulle få innsatt en krone og fikk en dobbelttime hos Lars Martin Døving. P.g.a. lang bilkø rakk jeg ikke timen. Jeg ringte senere på dagen for å få ny time, og tannlegen fortalte da at han ville belaste meg for kr. 2.000,- Jeg spurte om han kunne redusere beløpet, men det kunne han ikke gjøre, fordi beløpet allerede var lagt inn på data. Sekretærene hans var sjokkerte og ba meg skifte tannlege.