Sentrumsklinikken

Bankveien 1 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumsklinikken

En svært god opplevelse av helse-Norge

Lege: Bjørn Gudmun Eidså Skrevet

Bjørn Eidså yter som fastlege en svært god service og ivaretar meg som pasient på en svært god og tilfredsstillende måte.

Med oppfølging langt utover det man kan forvente, er mitt møte med helse-Norge således noe ganske annet enn det som tidvis kan fremkomme i media.

Som mann i familien, ble jeg anbefalt Bjørn av min kone og våre barn. Jeg vil trygt kunne anbefale Bjørn også videre som en kompetent og dyktig lege.

Virkelig en god og nøyaktig lege, som tar seg tid og setter seg inn i sykdomsbilde.

Lege: Magdalena Carmen Gaitanaru Skrevet

Veldig fornøyd, kommer ikke til å bytte. Hun er nøyaktig, tar seg god tid og vurderer nøye. Sender deg til videre undersøkelse, hvis det er nødvendig. Følger deg nøye opp. Sliter litt med nytt datasystem.

Faglig og personlig veldig profesjonell

Lege: Magdalena Carmen Gaitanaru Skrevet

Følger veldig godt opp ved behov.
Faglig god kompetanse, grundig vurderinger og oppfølging.
Personlig viser hun oppriktig interesse og forståelse, positiv og empatisk.

Veldig dyktig!

Lege: Hilde Kathrine Gram Skjærseth Skrevet

Hun tar all sykdom meget alvorlig og følger opp. Der hun er i tvil blir man sendt videre til spesialist. Har vært gjennom både psykiske og fysiske utfordringer (kreft) de siste årene, og Hilde K.Gram har vært helt strålende! Anbefales på det varmeste som fastlege.

Full tillit

Lege: Hilde Kathrine Gram Skjærseth Skrevet

Jeg har hatt Hilde Gram som min fastlege i mange år. Hun tar meg på alvor, og er alltid imøtekommende og lyttende. Hun er kunnskapsrik, og henviser til spesialist når det er behov for det. Godt å ha en lege som etterhvert kjenner deg!