Sentrumsklinikken

Bankveien 1 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumsklinikken

Den beste legen!

Lege: Hilde Kathrine Gram Skjærseth Skrevet

Effektiv og kunnskapsrik lege. Henviser hurtig til spesialist, gir tilbakemeldig på prøvesvar og er aldri forsinket. Lyttende, gir konkret og presis informasjon og tar deg på alvor. Anbefales!

Dyktig og engasjert

Lege: Magdalena Carmen Gaitanaru Skrevet

Hun er en dyktig lege som oppriktig engasjerer seg i pasientene sine. Hun har alltid tid,er rask med å henvise videre til spesialist dersom det er behov og følger alltid opp i ettertid. Beste anbefalinger!

God oppfølging

Lege: Hilde Kathrine Gram Skjærseth Skrevet

Har hatt Gram som fastlege i flere år. Hun følger godt opp mot spesialist når det har vært nødvendig og ringer meg opp angående prøvesvar når det er aktuelt. Lyttende og tar pasienten på alvor, samtidig som hun er effektiv, og presis i sin kommunikasjon.

Snill og dyktig lege som lytter

Lege: Magdalena Carmen Gaitanaru Skrevet

Magdalena har fastlegeansvaret for hele vår familie. Hun er en dyktig lege som alltid henviser videre ved behov og tar pasienten på alvor.
Hun er flink til å lytte og ser hele mennesket og gir god og konstruktiv støtte i vanskelige situasjoner.
Vi anbefaler Magdalena på det varmeste!

Svært sympatisk og engasjert

Lege: Ole Bø Skrevet

Har hatt Ole Bø som fastlege for hele familien i 10 år. Han har vært en god doktor for oss alle, lyttende og interessert og du blir tatt på alvor. Med et kronisk sykt barn har han vært fantastisk og hjulpet svært mye ift søknader og oppfølging. Hvis han ikke rekker hastesaker i kontortiden er inntrykket at han jobber langt utover for å imøtekomme forespørsler og ønsker. Dessverre har vi flyttet til annen kommune og måttet bytte fastlege. Det finnes mange gode leger der ute men Ole Bø er i særklasse etter vår mening.