Sentrumsklinikken

Bankveien 1 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumsklinikken

Ikke det beste valget

Lege: Hilde Kathrine Gram Skjærseth Skrevet

Hun virket interessert og omtenksom da jeg var der for første gang. Men hun ble og er lite lydhør til hva som er problemet. I tillegg tar hun ikke meg på alvor, ved at ting jeg tar opp blir gjort om til som om det ikke betyr noe. Ikke den beste på oppfølging.
Vurderer å bytte fastlege.

Flink lege

Lege: Ole Bø Skrevet

Jeg opplever Ole Bø som er svært faglig dyktig lege. Hvis han er usikker på noe, sender han deg vider eller finner ut av det. Jeg syntes også han er en lege man kan snakke godt med, han tar deg på alvor. Han kan også vært litt restriktiv med sykemelding og antibiotika, og det setter jeg pris på. Har hatt han som fastlege i 10 år. Anbefales.

Dyktig lege

Lege: Hilde Kathrine Gram Skjærseth Skrevet

Profesjonell, dyktig og tar en alltid på alvor.
Har bare hatt positive erfaringer, og kan absolutt anbefale henne til andre.

Beste fastlegen jeg noengang har hatt!

Lege: Ole Bø Skrevet

Ole Bø har vært min fastlege i 8 år. Han er hyggelig, imøtekommende, svært dyktig og har mye kompetanse. Jeg opplever at han alltid tar pasienten på alvor uansett hva det skulle være og er han usikker på noe rådfører han seg med kollegaer og/eller henviser videre ved behov. Flink til å forklare og tegner gjerne for å forklare enda bedre. Får alltid time når jeg trenger, også samme dag. Han er god til å lytte og utstråler trygghet som gjør at jeg kan snakke med han om alt. Han er rolig og gir inntrykk av at han har all verdens tid til deg (selv om det ikke er sånn det er, med mange pasienter på listen). Han har også en jovial og spøkefull måte å være på og møter deg alltid med et smil. Flink med barn også. Opplever at han er en lege som virkelig bryr seg. Anbefaler Ole Bø på det sterkeste.

Veldig bra lege til både meg og barna!

Lege: Hilde Kathrine Gram Skjærseth Skrevet

Tar oss alltid på alvor og gjør grundige undersøkelser.
Full tillit! :-)
Dersom usikker diagnose, så er hun raskt til å henvise til spesialist.