Sentrumsklinikken

Bankveien 1 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumsklinikken

Svært dyktig!

Lege: Bjørn Gudmun Eidså Skrevet

Eidså er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt, og er lei for at jeg måtte bytte på grunn av flytting.

Var svært skeptisk til å gå til lege etter å ha hatt en fastlege som brøt taushetsplikten sin og sa direkte til meg at han ikke orket å høre på tenåringsproblemene mine.

Ble svært glad da jeg fikk Eidså som fastlege. For første gang opplevde jeg å bli tatt på alvor, fikk tilstrekkelig tid i konsultasjoner til å få den hjelpen jeg trengte, og ble godt fulgt opp i ettertid.

Effektiv og vennlig lege

Lege: Magdalena Carmen Gaitanaru Skrevet

Magdalena er fastlegen til vår familie, og vi føler oss alltid godt ivaretatt hos henne.
Hun har nok mye å gjøre men har alltid tatt seg svært godt av oss. Hun nøler aldri med å henvise videre ved den minste usikkerhet, og tar alltid fatt i de problemene vi har.
Jeg opplevde komplikasjoner under en undersøkelse hos henne, og ble veldig godt ivaretatt med øyeblikkelig akutthjelp og trøstende ord.
De fleste pasientene hennes kaller henne bare Magdalena, det er ikke bare fordi hun har et komplisert etternavn, men fordi man føler seg vel som hennes pasient.

Svært grundig lege

Lege: Bjørn Gudmun Eidså Skrevet

Jeg har en sterk angstlidelse og har hatt lungeproblemer seks ganger. Hver gang har Eidså handlet korrekt og tatt meg på alvor. Han er også flink til å henvise til spesialister om det skulle være nødvendig. Legen er blid, interessert og forståelsesfull. Viktig for meg å ha en lege man kan stole på.

Grei dame

Lege: Magdalena Carmen Gaitanaru Skrevet

Jeg har opplevd legen som vennlig og samvittighetsfull. Kanskje litt hektisk og virker travel.

Real og god lege

Lege: Ole Bø Skrevet

Veldig fornøyd med denne legen - han yter det lille ekstra, er flink og lett å prate med.