Tannklinikken Skeie

Tannklinikken Skeie holder til i Sandefjord

Siste vurderinger av Tannklinikken Skeie

Dårlig

Tannlege: Rune Skeie Skrevet

Følte meg ikke i det hele tatt ivaretatt som pasient. Lite forståelse av situasjonen, og ble ikke hørt.
Anbefales ikke.
Meget stive i pris er de også.

Den beste tannlegen i byen.

Tannlege: Rune Skeie Skrevet

Høy kompetanse og svært informativ og hyggelig.
Dette med estetisk tannpleie, restaurering og gjenopprettelse er Rune Skeie helt super på.
Koster, ja men for et flott resultat! :-)
Alle på klinikken er svært vennlige og hjelpsomme.
Så dette er min tannlege klinikk.

Behagelig og meget dyktig.

Tannlege: Bjørn Szulc Sletmo Skrevet

Som mange andre har jeg hatt betydelig ubehag knyttet til tannlegebesøk. Dette forsvant etter jeg kom til Bjørn. Virker faglig meget dyktig, forklarer godt, er stødig og trygg. På toppen av dette er han svært sympatisk og tillitsvekkende. Resepsjon alltid imøtekommende og serviceinnstilte. Nå er det en god opplevelse å ivareta tannhelsen!

Veldig dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Anne Therese Omdal Skrevet

Jeg er veldig imponert over behandlingen jeg har fått hos Anne Therese. Har hatt samme type behandling hos flere andre tannleger tidligere, men aldri følt meg så godt ivaretatt som hos henne! Det er tydelig at hun er svært faglig dyktig og godt oppdatert både når det gjelder kunnskap og utstyr. Hun virker absolutt mer nøye enn de jeg har erfaring med fra før, samtidig er hun effektiv og veldig grei i pris. Ikke minst er hun hyggelig, blid og svært imøtekommende på alle måter. Anbefales varmt!

Dyktig, empatisk og alltid positiv!

Tannlege: Mai Britt Bjørk Skrevet

Å komme til Mai Britt på Skeie Tannklinikk har vært en udelt positiv opplevelse!! Skulle bare ønske jeg hadde gått hit mye tidligere, i stedenfor å alltid søke opp de billigste tannlegene uten å bli fornøyd og dermed sitte igjen med mange utilfredsstillende og avbrutte behandlingsløp.
Hos Mai Britt føler jeg meg virkelig ivaretatt, hun er faglig svært dyktig og har i tillegg et herlig, varmt vesen som inngir trygghet og sprer glede.
Klinikken er topp moderne og med et uvanlig delikat venterom. Jeg har nå forstått verdien av å gå til en litt større klinikk, fordi de har ansatte med kompetanse på mange ulike områder samlet på ett sted og man slipper å bli henvist hit og dit. Jeg er overbevist om at jeg får den beste og mest oppdaterte behandlingen som er tilgjengelig, noe som kjennes veldig betryggende når man først må til tannlegen! Synes ikke prisen er ille heller, og jeg har altså vært hos mange forskjellige tannleger opp gjennom tiden. Stort sett ligger de et par hundrelapper over hva den offentlige tannhelsetjenesten tilbyr.
Jeg får dessuten alltid time så fort jeg trenger det om det er noe akutt. Anbefales på det varmeste!!