Colosseum Tannlege Drammen

Colosseum Tannlege Drammen holder til i Drammen

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Drammen

Uhøflig

Tannlege: Maren Adam Skrevet

Jeg var tilbake for å feste en løsnet bøyle bak tennene. Hun sa verken hei eller hade, og kommenterte hvorfor jeg ikke hadde reparert bøylen i utlandet når den løsnet. Jeg forsøkte å forklare at det er dårlig med reguleringstannleger på landsbygda i Romania. Jeg forsøkte videre å forhøre meg om mulighetene for voksenregulering, men da fikk jeg avblåst med en gang «tror du jeg kan trylle». Jeg opplevde dette svært personlig da det burde være hennes interesse å redegjøre for mulighetene jeg har for voksenregulering da det er hun som tjener på det. Har noe tannlegeskrekk fra før, så dette var en uhyggelig opplevelse. Hun pratet også i munnen på meg og var generelt arrogant.

Hardhendt og lite empatisk

Tannlege: Gabriella Trischler Vinje Skrevet

Munnen er øm i lang tid etter hver behandling,
Liten forståelse når jeg opplever ubehag og smerte.
Har ofte hastverk. Når bedøvelse skal settes, venter hun hun ikke lenge nok tid til at den virker skikkelig.
Kommuniserer heller ikke så godt, noe som kan føre til misforståelser.

Norges bästa Läkare

Tannlege: Hans Ragnar Preus Skrevet

En proffesionell,omtänksam,duktig läkare,med massa empati..Kände mig tryggt i varetatt...rekomenderas på det varmaste..man hadde önskat att en sådan läkare skulle leva oändligt....

Super tannlege!

Tannlege: Sylvia Florina Robertson Skrevet

Sylvia er en grundig, flink og ikke minst utrolig hyggelig tannlege. Hun forklarer hva hun gjør mens hun jobber og jeg følte meg svært godt ivaretatt.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Zulfqar Ali Younis Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk siden jeg var barn og har i voksen alder vært hos flere tannleger som skal være gode på dette, men dr. Younis er den eneste som virkelig har klart å håndtere dette på en best mulig måte.
Han er veldig forståelsesfull og helt avslappet, og tilpasser alltid slik at jeg kommer meg gjennom (for eksempel meg som trenger at han underveis forteller absolutt alt han gjør). Noen tårer takler han også veldig fint, og gjør at jeg ikke blir forlegen. Han er effektiv, hyggelig, flink og pålitelig, og jeg føler meg alltid trygg.