Colosseum Tannlege Drammen

Colosseum Tannlege Drammen holder til i Drammen

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Drammen

Den beste tannlegen!

Tannlege: Reidun Sprauten Uhre Skrevet

Dette er en hyggelig, faglig sikker, medmenneskelig og sympatisk tannlege som jeg kan anbefale på det varmeste! Har vært hos ganske mange forskjellige tannleger i årenes løp, og hun er den som har fått meg til å føle meg tryggest i stolen og sikker på alle avgjørelser. Tannbehandling kan være kostbart, men her er det absolutt verd hver krone!

Dyktig tannlege med stor kunnskap

Tannlege: Reidun Sprauten Uhre Skrevet

Etter jeg har gått over til Reidun så føler jeg meg ivaretatt og fornøyd etter hvert besøk da jeg generelt ikke er så glad i være hos tannlegen. Hun tar hensyn og er veldig skånsom. Kan anbefales til alle!

Tannlegeskrekk? Ikke med denne tannlegen...

Tannlege: Thor André Mellemstrand Skrevet

Fantastisk behagelig, dyktig og med god informasjon underveis i behandlingen. Tannlegetimen går som en lek 😊👍🏼.

fornøyd pasient

Tannlege: Nikola Jakovljevic Skrevet

Profesjonell tannlege, gir tilpasset informasjon før har begynner med behandlingen, samt. tålmodig. Beliggenheten til klinikken er sentral, og prisene overkommelige. Alt i alt vil jeg anbefale han på det sterkeste.

Superfornøyd

Tannlege: Nikola Jakovljevic Skrevet

Har vært hos denne tannlegen flere ganger nå og er like fornøyd hver gang. Veldig hyggelig, grundig og varsom. Flink til å holde meg informert hele veien, både før og under behandling. Anbefales på det varmeste. Har hatt litt uflaks med tannleger i Drammen, men nå kommer jeg ikke til å bytte igjen.