Tannklinikken i Dreggen AS

Tannklinikken i Dreggen AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Tannklinikken i Dreggen AS

Veldig varm og imøtekommen

Tannlege: Hilde Gjesteland Håvåg Skrevet

Jeg har stor skrekk for tannleger. Hilde er den som har fått meg til å gå til tannlege regelmessig- og i tillegg også hvis jeg har plager utenom vanlig oppfølging. Hun og Hege er super flinke, interesserte, varme og utrolig lett å like! Nå har de i tillegg fått et skikkelig «girl power» tannlege rom- helt konge!!:)

Beste tannlegen i Bergen Sentrum

Tannlege: Hilde Gjesteland Håvåg Skrevet

Ble anbefalt Tannklinikken i Dreggen siden jeg sliter med tannlegeskrekk, og har gått til Hilde et par ganger nå. Hun og assistent Hege er så utrolig hyggelige og får deg til å føle deg godt ivaretatt. Det er aldri flaut å gråte en skvett i stolen til Hilde, og hun viser stor forståelse og er nøye på å forklare hva som skjer underveis. De er alltid i godt humør, noe som gjør opplevelsen så mye bedre. Har studentrabatt og får raskt time. Veldig fornøyd, og kommer til å fortsette å gå til Hilde. Vil anbefale denne tannlegen til alle som har tannlegeskrekk eller bare vil ha en god tannlegeopplevelse.

Utrolig dyktig

Tannlege: Peter Nygård Skrevet

Pedagogisk, hensynsfull og svært behagelig. Utstråler trygghet og ro i samtale, noe som virker svært beroligende. Tannlegekontoret i Dreggen for øvrig strekker seg i tillegg svært langt for å yte best mulig service.

Den beste!

Tannlege: Julie Kristine Jensen Skrevet

Du finner ikke bedre tannlege i Bergen enn dette. Et sympatisk og empatisk menneske som får deg til å føle deg trygg, og er svært profesjonell og dyktig i jobben sin. Har hatt tannlegeskrekk i alle år. Ble anbefalt Julie av en kamerat. Nå gruer jeg meg ikke lenger til å gå til tannlegen. Anbefales!

Utrolig dyktig tannlege

Tannlege: Julie Kristine Jensen Skrevet

Valgte Julie som tannlege det året jeg studerte i Bergen, noe jeg absolutt ikke angrer på! En kjempeflink tannlege som tok seg god tid til å forklare hva hun gjorde og hvorfor det måtte gjøres.

Jeg likte Julie så godt at jeg faktisk vurderer å fortsette sjekkene mine de gangene jeg besøker Bergen i fremtiden.