Tannklinikken i Dreggen AS

Dreggsallmenningen 10 -12 5003 Bergen
Tannklinikken i Dreggen AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Tannklinikken i Dreggen AS

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Einar Eikeland Skrevet

Veldig trivelig og oppmerksom. Hjalp meg veldig med tannlegeskrekken min! Kommer aldri til å gå hos noen andre så lenge jeg bor i Bergen.

Tannlege som kan anbefales på det sterkeste.

Tannlege: Hilde Gjesteland Håvåg Skrevet

Jeg har vært hos en del tannleger på grunn av tannlege skrekk. Hilde er den jeg har blitt værende hos etter mange forsøk hos andre. Jeg har aldri møtt en mer vennlig og behagelig tannlege. Hun er en varm, oppmerksom og smilende person som man blir trygg på etter første møte. De siste gangene jeg har vært hos Hilde har jeg heller ikke brukt bedøvelse. (Noe jeg alltid har brukt) men fordi Hilde er så forsiktig og varsom, så har jeg ikke følt behov for dette.
Kan aldri si at jeg gleder meg til og gå til tannlegen, men når jeg først skal.. Så er Hilde det beste alternativet av de alle.

Tannfeen er kommen til Bergen

Tannlege: Julie Kristine Jensen Skrevet

Ein særs dyktig tannlege. Rolig, god til å forklare og har godt humør. Har gjort tannlegeskrekken min til fortid.

Ypperlig tannlege

Tannlege: Janne Andvik Skrevet

Rolig og veldig hyggelig tannlege. Blir behandla meget bra i tannlegestolen her. Virker veldig dyktig.

Dyktig og behagelig

Tannlege: Julie Kristine Jensen Skrevet

Faglig dyktig tannlege! Forklarer hva som gjøres når det er behov for det. Godt humør og et behagelig vesen, gav en trygg og god opplevelse av å være i de beste hender.