Lena Legesenter

Kinogt. 34 2850 Lena

Siste vurderinger av behandlere ved Lena Legesenter

Følger opp!

Lege: Tom Henning Thune Skrevet

Er meget godt fornøyd med hvordan han har fulgt opp en skade jeg pådro meg. Vet om forskjellige ordninger, og finner raske og gode løsninger. Presser på, for å sørge for god og riktig behandling.
Takk.

Stresset

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Opplever Lene som stresset og får inntrykk av at hun vil ha oss ut igjen av døren før vi har satt oss ned. meget misfornøyd med service og tilgjengeligheten hennes. Hun er alltid forsinket.

Begge deler...

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Hun er i utgangspunktet veldig faglig dyktig. Men veldig svingende humør. Noen dager er hun tydelig stresset og da opplever jeg henne som sur og lite imøtekommen. Fryktelig lang ventetid for å komme inn til henne da desverre.

Kjempedyktig lege

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Jeg kan ikke få rost Lene nok. Syns hun er dyktig, og hun gir seg ikke før hun kan stille en 'diagnose'. Har alltid følt meg sett og hørt. Og hun har vært en trygghet for meg i flere år. Jeg føler jeg får hjelp av henne. Er jeg usikker, så gjør hun meg sikker. Jeg har heller aldri hatt problem med å få time når jeg har trengt det. Takk for at du finnes, Lene.

Fantastisk!

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Hun er for meg ihvertfall, en god lytter og tar meg på alvor. Hun har hjulpet meg så ubeskrivelig mye igjennom min prosses ifra langtidssykmeldt og over til omskolering. Jeg vurderer å flytte til andre siden av Mjøsa igjen, men det største savnet med å flytte, det blir å bytte lege slik at jeg ikke lengre kan gå til Henne.
All ære, og all respekt for den fantastiske damen der. Stå på!