Lena Legesenter

Kinogt. 34 2850 Lena

Siste vurderinger av behandlere ved Lena Legesenter

Kvalitet avhengig av Lene sitt humør

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Lene er som flere skriver her en god lege, hvis humøret hennes er på topp den dagen. Hvis det ikke er det derimot, skulle man som pasient helst ønske man ikke var der. Man gruer seg rett og slett til legetime med henne, på grunn av at man ikke vet hvilket humør hun kommer til å være i den dagen, og dermed hvordan man som pasient vil bli behandlet. Hun gir meg som pasient følelsen av å være til bry og følelsen av at man lider av hypokondri, hvis man begynner å stille spørsmål om flere enn en ting. Lene ser kun på én ting når du er hos henne, og ser ikke på deg som et sammensatt menneske. Jeg ser på det som en selvfølge at man som pasient kan spørre om alt og at legen tar seg tid til å svare på spørsmål og veilede deg. Hun er også veldig dårlig på oppfølging og man får følelsen av at hun skyver ansvaret fra seg.

Beste legen jeg har hatt.

Lege: Ellen Marie Hammer Skrevet

Hun tar ting seriøst og alvorlig. Jeg føler meg 100% ivaretatt. Hun er den eneste som virkelig har tatt meg alvorlig og videresendt meg til vi har fått ett svar. Jeg mistet henne som lege når jeg flyttet til Sverige for tre år siden og følger nå med på hennes liste daglig så jeg kan få henne tilbake
Jeg er så klart tilbake i Norge

Den beste legen

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Veldig flink, tydelig, blir møtt med stor forståelse og støtte. Kunne virkelig ikke fått noe bedre. Super fornøyd

Dyktig

Lege: Ellen Marie Hammer Skrevet

Er veldig fornøyd med denne legen. Hun tar seg tid til å høre på pasienten samtidig som hun er effektiv. Hun har mye kunnskap og gir gjerne kloke råd. Hun er også flink med barn.
Det er omtrent aldrig ventetid før du kommer inn til timen din, det setter jeg pris på.
Anbefaler henne.

Flink lege

Lege: Ellen Marie Hammer Skrevet

Veldig lett å kommunisere med, samt at du føler at du har hennes tillit.
Imøtekommende og trygg. Forklarer godt og er tilstede. Hun har ofte hatt med seg en student når jeg har hatt time. Jeg får bestemme om studenten skal gå ut, eller får være med på undersøkelsen.
Det har ikke vært noe problem.