Tannlegekontoret Molde Brygge

Julsundvegen 2 6412 Molde
Tannlegekontoret Molde Brygge holder til i Molde

Siste vurderinger av Tannlegekontoret Molde Brygge

Uten Ole Sigurd Visnes hadde jeg vært tannløs!

Tannlege: Ole Sigurd Visnes Skrevet

På grunn av brutal behandling av tannleger i min barndom, fikk jeg grusom tannlegeskrekk. Jeg hadde ikke vært hos tannlege på over 20 år og hadde da en tann som knakk.
Ole Sigurd var roligheten selv og sørget for at jeg var rolig og trygg første gangen jeg var der. Han kalte meg inn til ny time og gav meg Flunipam som jeg skulle ta 30 min før jeg gikk inn. Etter det besøket, har han alltid sørget for å gi meg tablett 30 min før jeg skal inn.
Takk og lov, for Ole Sigurd!

Den beste tannlegen!

Tannlege: Ole Sigurd Visnes Skrevet

Jeg har slitt med tannlegeskrekk i hele mitt liv. Når jeg kom til denne tannlegen har han hjulpet meg med å kurere litt etter litt min skrekk. Dette er en tannlege som vet hva han driver med. Han viser stor interesse for at han er opptatt av tennene dine, og ikke pengene. Om han slutter så vil jeg slite med å finne en ny!

Kurerte tannlegeskrekken min!

Tannlege: Ole Sigurd Visnes Skrevet

Flink og behagelig tannlege. Kommer ikke til å bytte.

Den beste

Tannlege: Ole Sigurd Visnes Skrevet

Tannlegen er simpelt hen den beste jeg noen gang har erfart. Han er ekte i sitt gode vesen og faglig upåklagelig.

Aldeles super tannlege

Tannlege: Ellen Cecilie Brunstad Skrevet

Her ble jeg og min samboer godt mottatt - kommer nok ikke til å bytte til noen annen tannlege. Profesjonell, forklarer alt hun gjør, blid og hyggelig. Trivelig å komme til kontoret med tannpleier og resepsjon.