Tannlegekontoret Molde Brygge

Tannlegekontoret Molde Brygge holder til i Molde

Siste vurderinger av Tannlegekontoret Molde Brygge

Beste tannlegen

Tannlege: Ole Sigurd Visnes Skrevet

Fantastisk flink, lyttende, kan faget sitt og veldig empatisk! Jeg har masse psykiske problemer, bla odontofobi, men hos Ole Sigurd føler jeg meg alltid ivaretatt!

Super tannlege.

Tannlege: Ellen Cecilie Brunstad Skrevet

Bedre tannlege skal man lete lenge etter. 😀 fått masse god hjelp å fått ordn på tennene mine og helse generelt.

Absolutt den beste!

Tannlege: Ole Sigurd Visnes Skrevet

Jeg hadde sånn til tannlegeskrekk at jeg pleide å besvime hos tannlegen, hvis jeg overhodet møtte opp til timen...
Å gå til tannlegen blir vel aldri en nytelse, men nå møter jeg opp og Ole Sigurd vet hvor redd jeg er, og tar hensyn til det.

Kjempeflink

Tannlege: Ellen Cecilie Brunstad Skrevet

Veldig behagelig som person, rolig og snill!

Hun er ikke hardhendt som de fleste andre tannleger jeg har vært hos.

Flink å forklare hva hun gjør. Passet på å bedøve godt og at jeg slappet av, så jeg hadde ingen ubehag under behandlingen.

Forklarte meg mer om behandlingen hun hadde gjort etter hun var ferdig og hva hun anbefaler videre.

Hadde litt tannlege skrekk, men er ikke redd for å dra tilbake til Ellen!

Kommer definitivt til å fortsette og bruke Ellen som tannlege!

Beste som finns!

Tannlege: Ole Sigurd Visnes Skrevet

Etter årevis med brutal behandling hos "gammeltypen" skoletannlege og andre hastverks tannleger, så var tannlegeskrekken fullendt. Første gangen jeg kom til Ole så hadde jeg svinhøy puls og kaldsvetta som bare det! Men han er så rolig og behagelig i sitt vesen, og tar så mye hensyn og sørger for at jeg vet hva han skal gjøre, og tar pauser ofte for å sjekke at alt er ok og evt snakke om det hvis ikke ok. Nå etter 5 år så føler jeg faktisk at pulsen roer seg når jeg kommer inn døra, vet at jeg vil møte et mildt, behagelig, trygt og rolig smilende menneske