Lillehammer Legesenter DA

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Lillehammer Legesenter DA

Trygg og tilstedeværende

Lege: Trine Engan Kjølner Skrevet

Trine Kjølner er en fantastisk lege som alltid tar seg tid til å lytte, gi råd og henvise videre til rette instanser.

Anbefales på det varmeste

Lege: Ann-Charlotte Margita Rydell Skrevet

Lotta er helt fantastisk! Anbefaler henne på det varmeste.
De øvrige ansatte på legekontoret er også helt supre. Snille og profesjonelle.
Litt lang ventetid innimellom, men jeg vil heller vente litt på timen min enn å ha en lege som kun tenker på klokka og må shippe pasienter inn og ut uten lytte skikkelig eller gjøre seg helt ferdig. Lotta tar seg heldigvis tid til deg, hun lytter og er tålmodig. Den beste legen jeg har hatt.

Ikke fornøyd

Lege: Jakub Konrad Gonet Skrevet

Jeg syns ikke Gonet virket interessert i å lytte på det jeg hadde å si, eller å komme til bunns i problemet mitt. Han støttet ikke mitt forslag til løsning av «prinsipp». Som fastlege er det viktig å kunne kommunisere og vise evne til å lytte. Til slutt ble jeg derfor nødt til å bytte fastlege.

En fantastisk lege som fortjener all ros

Lege: Ann-Charlotte Margita Rydell Skrevet

Hatt henne i snart 20 år. Dette er en lege som har alltid tatt meg seriøst og jeg har full tillit til med meg selv og mine barn! Hvis det er noe så gjør hun en grundig jobb så du skjønner at hun gjør sitt beste for sine pasienter, til og med når hun er syk så kan hun ta en telefonsamtale med pasientene hvis hun ikke kan være på jobb. Dedikert, dyktig, nøye og omsorgsfull.

Trygg og Kunnskapsrik

Lege: Alexander Kjølner Skrevet

Totalinntrykket av legen er meget bra,han tar seg tid til å forklare ting.Trygg og kunnskapsrik og alltid i godt humør.