Lillehammer Legesenter DA

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Lillehammer Legesenter DA

Dyktig og faglig sterk

Lege: Jakub Konrad Gonet Skrevet

God oppfølging av meg som pasient og pårørende til en syk i familien. Støttende tilnærming med gode råd som fungerer.
Utrolig bra service i resepsjonen!

dårlig kommunikasjon

Lege: Jakub Konrad Gonet Skrevet

Sannsynligvis er legen så opptatt at han ikke har tid til dagens plikter.
Jeg skulle ha fått en henvisning for noen måneder siden, men legen sendte nok ikke dokumentene.

Dyktig og omsorgsfull.

Lege: Harald Hagen Bredvold Skrevet

Ble tatt på alvor og sendt rett til sykehuset. Avgjørende for liv og helse..
Tusen takk! Trygt å ha fått en god fastlege. Lykke til videre. 🤗

Veldig fornøyd!

Lege: Harald Hagen Bredvold Skrevet

Var første gang hos Harald da han var vikarlege på kontoret. Har det siste året vært mye hos legen, og endte etter hvert med å bytte til han som fastlege fordi jeg var så fornøyd med oppfølgingen jeg fikk. Han er interessert og engasjert, grundig, løsningsorientert og passe laidback.

Har ikke opplevd lang ventetid på å få time og har fått raskt svar på e-konsultasjon. Kan være litt ventetid på venteværelset, men det er helt greit siden han uavhengig av forsinkelser tar seg god tid til å lytte til det du har på hjertet og aldri haster deg ut igjen av kontoret. Er flink til å forklare og stille direkte spørsmål. Han er god til å ha øyekontakt (istedenfor bare å se på pc’n) og til å skape en trygghetsfølelse. Det gjør at det er lettere å være helt åpen og oppriktig, selv med temaer som kan føles litt sensitive å snakke om. Er flink til å spørre om og følge opp ting vi har snakket om i tidligere konsultasjoner.

Er veldig fornøyd med å ha Harald som fastlege og håper han blir værende her som fastlege lenge.

Som en ekstra bonus er de andre ansatte på kontoret (de som sitter i resepsjonen, tar prøver osv.) veldig hyggelige, imøtekommende og hjelpsomme. Er ofte lang ventetid på telefon, men det går greit siden du har mulighet til å bli oppringt når det er din tur.

Flott lege!

Lege: Harald Hagen Bredvold Skrevet

Han lytter til deg som pasient og spør spørsmål for at både du og han kan forstå problemene bedre! Han henviser raskt om nødvendig og følger også opp etter henvisningene! Et perfekt eksemplar på en fastlege!