Toppen Legesenter

Storgata 89 2615 Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Toppen Legesenter

Jeg skal ALDRI bytte henne bort!

Lege: Ingun Toftemo Skrevet

Hun er en fantastisk dyktig lege, tar meg som pasient på alvor og ser mine behov.
Både når jeg gikk gravid og etter jeg fikk barn har hun fulgt opp og vært en god støttespiller.
Jeg anbefaller henne på det sterkeste!

Hyggelig, grunndig og flink!

Lege: Ingun Toftemo Skrevet

Tilittvekkende. Blir alltid tatt på alvor, hun er oppriktig hyggelig. Hun henviser videre ved tvil. Det er aldri vanskelig å be om bestemte blodprøver i tillegg til det hun selv velger. Hun er fleksibel på telefonkonsultasjon v/ behov. Hun ringer alltid opp igjen samme dag som jeg har hendvent meg for telefonkonsultasjon.

Super lege!

Lege: Monica Knutsen Skrevet

Hun tar seg tid til og forstå og tar seg god tid før hun setter en vurdering, utrolig lett å snakke med og er utrolig grei!

Faglig dyktig, undersøker grundig.

Lege: Pål Ketil Hjorthol Skrevet

Tar pasienten på alvor, tar alltid grundige undersøkelser. Han kan virke noe alvorlig, men er hyggelig og grei. Han kunne gjerne ventet med å føre pasientopplysninger inn på data til etter pasienten forlot kontoret, det kan være han virker litt fraværende når han fortløpende skriver inn på dataen hva pasienten sier. Det viktigste er at han er grundig og følger opp pasienten, og der er han helt suveren.

Tillitsverdig, kunnskapsrik og profesjonell

Lege: Pål Ketil Hjorthol Skrevet

Kunnskapsrik, imøtekommende, tar seg tid, tar pasienten på alvor og veldig profesjonell. Gir seg ikke før han kommer til bunns i problemet. Ofrer av sin fritid hvis det er nødvendig for pasienten. Hatt han som fastlege fra 5 års alder. Anbefales.