Lademoen Tannlegekontor

Lademoen Tannlegekontor holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Lademoen Tannlegekontor

Bare fornøyd

Tannlege: Torild Kulseth Pedersen Skrevet

Tannleger som er profesjonelle og høflige. Ingen overbærende holdninger eller belæringer. Får raskt time ved behov. Tar godt vare på de av oss med redsel eller legeangst.

Utrolig flink!!!

Tannlege: Magnus Hartnell Nordmark Skrevet

Magnus er utrolig dyktig, som forteller og småsnakker både før og etter behandling! Effektiv og rask, men på samme tid nøyaktig :)

En fantastisk tannlege!

Tannlege: Thorleif Weie Skrevet

Utrolig hyggelig, stødig, trygg, ryddig og profesjonell. Har alltid hatt tannlegeskrekk tidligere, men Weie kurerte denne. Forklarer grundig underveis hva han holder på med. Den beste tannlegen jeg har hatt.

Effektiv og hyggelig!

Tannlege: Magnus Hartnell Nordmark Skrevet

Føler meg godt ivaretatt, og liker at han ikke prøver å tvinge frem samtale da "small talk" er noe av det verste jeg vet. Han gjør jobben raskt, og de erfaringene jeg har hatt har kun vært positive. Er veldig fornøyd! Det eneste er at jeg skulle ønske han ga mer informasjon rundt hva jeg kan vente meg av behandlingen eller tiden etterpå, men jeg har lært meg til at jeg må spørre om det jeg lurer på selv. Det gjør ingenting, men gjorde at tiden etter å ha trukket visdomstann ble litt mer forvirrende og skremmende enn den hadde behøvd. Uansett veldig fornøyd!
Anbefales særlig til studenter, da Lademoen har 10% studentrabatt, og undersøkelse til 250 kr.

Kjempemann

Tannlege: Thorleif Weie Skrevet

Alltid forklarende tannlege, opptrer beroligende og trygg som gjør meg rolig. Eller utadvendt og tannlege av mitt ønske