Lillekollen Legesenter

Lillekollvegen 12 2827 Hunndalen

Siste vurderinger av behandlere ved Lillekollen Legesenter

Veldig bra lege.

Lege: Sang Tran Skrevet

Anbefales på det varmeste ! Lytter og hjelper så godt han kan. Lillekollen legesenter har den korteste ventetid jeg i mitt liv har opplevd hos noe helseforetak. Oftest får jeg time samme dag eller påfølgende. Språkproblemer er det ikke. Tran snakker og forstår Norsk uten problem. Ang kontordamer og blodprøve er de hjelpsomme og hyggelige.

Byttet fastlege raskt

Lege: Sang Tran Skrevet

Jeg har to meget alvorlige sykdommer bak meg og denne legen klarte ikke å følge opp på ordentlig måte. I tillegg skremmende dårlig kunnskap og lite lydhør og merkelige løsninger på problemer som f.eks. søvnvansker.
Et lite kirurgisk inngrep som forrige fastlege utførte strålende, gjorde bare vondt værre hos denne legen.

Mulig en god lege for "enkle" diagnoser, men håpløs når det gjelder alvorlige sykdommer. Byttet etter fire ganger hos denne.

Alltid ekstrem lang ventetid på kontoret.

En veldig dyktig lege og et godt menneske

Lege: Dag Roar Lunder Skrevet

Jeg kan på det varmeste anbefale Dag Lunder. Har hatt han som lege i mange år, og kommer ikke til å bytte før jeg evt må. Han er oppriktig interessert i å høre på deg, og du får aldri følelsen av at han har dårlig tid selv om det er travelt. Er en meget god samtalepartner. Har mye å takke han for.

Fantastisk lege

Lege: Dag Roar Lunder Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd. Her blir du tatt på alvor, han lytter alltid på det du har og si. Kommer ikke på tale og bytte lege.

Symptombehandling i stedet for grundighet

Lege: Sang Tran Skrevet

Har opplevd at denne legen velger enklere symptombehandling i stedet for å gå i dybden på årsaken til at symptomer har oppstått. Medisiner har bivirkninger.
Å forstå menneskes fysiske og psykiske helse er en enorm oppgave som jeg skjønner ikke er lett å gjennomføre på ti minutter. Likevel er det det som er fastlegens oppgave, og jeg ville valgt en annen fordi jeg opplever å ha fått råd om å ta medisiner til problemer jeg nå vet at jeg kunne komme ut av ved å legge om kosthold og gjøre livsstilsendringer.