Lillekollen Legesenter

Lillekollvegen 12 2827 Hunndalen

Siste vurderinger av behandlere ved Lillekollen Legesenter

Ivaretakende, imøtekommende, interessert og tøff!

Lege: Gro Leonhardsen Skrevet

Gro er en lege som tar henvendelser seriøst, og er tøff nok til å stå for det hun mener! Jeg er heldig! Hun tar seg tid til pasienten. Morsom og trivelig dame som kan jobben sin!

En god lytter!

Lege: Sang Tran Skrevet

En av de beste legene jeg har vært hos. Han er ikke bare opptatt av mine sykdommer, men også årsaken til det. Det er jo det som er det viktigste. Han er opptatt av hvordan jeg har det i hverdagen, og vil gjerne hjelpe med noen gode råd. Han er positiv og har godt humør. Tar seg god tid med alle sine pasienter, og er bare TOPPERS:)))))))))))))

En god lege!

Lege: Sang Tran Skrevet

Setter av tid til å lytte, forstå og skape god tillitt hos pasienten.Kommer også med gode råd om livsstil som er godt tilpasset den enkelte! Har et lyst og lett vesen og bruker gjerne humor der det er passende for en lege. Anbefales på det sterkeste!

:-)

Lege: Dag Roar Lunder Skrevet

Er veldig fornøyd med fast-legen min:-) Etter mange år og mye besøk føler jeg at jeg kjenner han godt:-) Lyttende,forståelsesfull,

Flott lege.

Lege: Gro Leonhardsen Skrevet

Omtenksom person, som tar seg tid til de spørsmål du har. Er skjelden hos legen, men de få gangene det trengs er hun virkelig der for pasienten.