Kolbotn Legesenter

Kontakt

Telefonnummer66 82 34 3066 82 34 ...
Jan Baalsruds Plass 5 1410 Kolbotn
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(123)
123 vurderinger
Tilgjengelighet
(91)
91 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(98)
98 vurderinger
Service
(89)
89 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Kolbotn Legesenter

Lite tilltsvekkende lege

Lege: Karen Sofie Christophersen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg er meget misfornøyd, angrer på at jeg byttet fastlege til henne. Hun følger opp liten grad og har gjort flere feil angående ulike prøver. Også vanskelig å få svar fra og jeg føler meg lite møtt i timene.

Fin å bruke til sykemeldinger

Lege: Jan Terje Rødnes Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Han skriver gjerne ut medisiner og sykemeldinger. Og når man ikke har noe alvorlige sykdommer, så fungerer jo dette veldig bra.
Støter han på noe han ikke forstår, heller han fort til at det er psykisk.
Alt for dårlig til å henvise til spesialister.

Rolig, flink.

Lege: Carl Fredrik Kindle-Skau Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Han er vennlig, spør, er lyttende. Er rask med å henvise til spesialist. Gir raskt melding om prøvesvar.

Kunne vært litt mer positiv?

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Det er fint at man får legetime hos han raskt når man trenger det i siste liten, fremfor å måtte vente på fastlegen. Når det er sagt, kunne han vist litt mer interesse for pasienten. Jeg stilte spørsmål og ønsket råd videre, men ble raskt avbrutt og fikk korte svar. Det er fint at han ønsker å være kortfattet og effektiv, men som pasient, ønsker man å føle seg ivaretatt når man først oppsøker legen. Han kan kanskje lytte til det pasienten har å si, og svare på en litt mer hyggelig måte. Det kan virke veldig nedlatende måten han snakker til deg på, selv om det mest sannsynlig ikke er meningen. Ønsker ikke å fornærme noen, men håper på bedre opplevelse neste besøk :)

Ikke fornøyd, blir ikke tatt på alvor.

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Lytter, ja, men hører etter, nei.
Når en bruker blodtrykksmedisin bør ikke legen da automatisk ta dette ved konsultasjonen?
Etter flere forsøk på å bli hørt angående hudplage på ryggen ble jeg siste gang anbefalt å ikke benytte så varmt vann i dusjen. Synes det var veldig useriøst.
Er det virkelig fastlegens oppgave å, for alt det er verdt, å holde pasientene unna resten av helsesystemet?
Jeg kommer til å bytte fastlege.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.