Kolbotn Legesenter

Jan Baalruds Plass 5 1410 Kolbotn

Siste vurderinger av behandlere ved Kolbotn Legesenter

Tar ikke pasienten på alvor

Lege: Jane Marie Slåtsveen Skrevet

Hun kan virke hyggelig men dette ene og alene hjelper ikke en pasient som er syk og trenger profesjonell behandling. Hun har veldig dårlig tid på legetimene. Hun er veldig rask med å undersøke deg og skrive resept. Stiller du flere spørsmål så blir du bedt om å bestille en ny time. I tillegg er hun veldig dårlig til å følge opp pasienten etter at legetimen er avsluttet. Det er nesten umulig å komme i kontakt med henne på telefon. Du er nødt til å bestille en ny time hvis du vil snakke med henne. Hun må ha betalt for å kunne snakke med deg.

Faglig flink, men virker en smule overarbeidet..

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Wadhwa overtok etter en annen lege (som igjen hadde overtatt etter en annen som var på permisjon).
Han har hele tiden vært faglig flink, er rask til å finne løsninger osv.

Men personlig har jeg oppfattet han som at han ikke har så mye humor (og humør) på lager. Dette kan skyldes at han antakelig har veldig mange brukere som er hos han veldig ofte.
Selv pleier jeg kun å gå til han for å få astma og allergimedisiner samt at jeg fra tid til annen er plaget med kombinert senebetennelse og vondt i hodet grunnet mye stress.
Han ordner resept på dagen og undersøker deg raskt dersom det er behov for det.

Han virker som sagt litt gretten, men jeg tror som sagt at dette skyldes at han har veldig mye å gjøre.

Dyktig

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Flink til å lytte, men kanskje ikke like flink til å komme med konstruktive tiltak, utenom medikamentell behandling. Dyktig på almennlegefeltet.

Beste lege jeg har hatt noen gang.

Lege: Jan Terje Rødnes Skrevet

Veldig flink og hyggelig lege. Sender deg videre hvis det er noe som bør sjekkes.

"Den beste legen"

Lege: Jan Terje Rødnes Skrevet

Han var min første legen. Da jeg kom til Norge på 10 år siden.
Han var beste legen jeg har hatt og savner å ha ny fast legen som han.