Granåsen Legesenter AS

• Allmennlegespesialist, fastlege og indremedisiner

Siste vurderinger av behandlere ved Granåsen Legesenter AS

Lite seriøs lege

Lege: Arne Winsnes Skrevet

Nav purret i flere mnd for dokumentasjon for uføresøknad fra lege Winsnes.
Da lege Winsnes, etter flere purringer fra Nav,omsider sendte dokumentasjon sto ikke noe om min arbeidsevne; som faktisk var det essensielle.
Lege Winsnes avviste meg utredninger som er aktuelle. Denne lege fremkommer som lite seriøs.

Mangler helhetlig oppfølging

Lege: Are Løset Skrevet

Som noen skrev, så er han sikkert veldig god på idrettskader og det kunne kanskje vært lurt om det var idrettsfolk han holdt seg til?

Jeg hadde forventninger til et nytt legesenter hvor jeg ville tro det var viktig å være en god helseyter. Helsesekretærene er ikke opptatt av å besvare henvendelsene på en hyggelig måte.

Det er dårlig samarbeid legene i mellom, noe som skaper stor frustrasjon når Are selv er såpass lite tilgjengelig som han er.

For en pasient som ikke kommer pga idrettskader, så ville jeg valgt en annen lege og et annet legekontor. Den beste legen jeg har vært borte i på legekontoret er "turnuslegen", hun vet å lytte og følge opp.

For høye forventninger?

Lege: Are Løset Skrevet

Jeg ble ganske skuffet hos mitt besøk hos denne legen. Sendte meg hjem med unødvendige bekymringer ang. svangerskap, og følte meg som et kjedeligt rutinesjekk, som ikke var interessant nok for idrettslegene på Granåsen. Har du idrettskader er han sikkert toppers, men jeg følte meg på ingen måte ivsretatt. Han var eneste lege på kontoret den uka, så han hadde sikkert travelt, og jeg følte at kontrollen min bare skulle overstås. Hadde vel for høye forventninger til "verdens beste lege".

Kjempeflink lege, anbefales!

Lege: Gry Silje Dahl Raaen Skrevet

Jeg har Gry Raaen som fastlege, og er kjempefornøyd.

Super dame som tar seg tid til pasienten, henviser deg videre viss hun er i tvil om diagnosen. Lytter og hører på deg. Har i tillegg opplevd at hun har ringt på kveldstid for å høre hvordan det går. En lege som virkelig bryr seg om pasientene sine.

Kan anbefale Raaen og Granåsen legesenter på det sterkeste.

Ikke så flink på alt

Lege: Are Løset Skrevet

Virker som denne personen ikke kjenner sin begrensning i tilfeller der han blir usikker. Behandler kkke alltid pasienten med respekt, noen ganger mer "ovenfra og ned"..