Ensjøbyen Medisinske Senter

Gladengveien 3b 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ensjøbyen Medisinske Senter

Verdens beste fastlege

Lege: Dragan Stjepanovic Skrevet

Datteren min og jeg hadde Dragan som fastlege i noen år, og eneste grunnen til at vi bytta fastlege er fordi vi flytta og det ble for lang reiseveg. Han er veldig seriøs, medmenneskelig, empatisk, forståelsesfull og hjelpsom. Han er dypt savnet og vi befaler han på det sterkeste.

Omsorgsfull, til stede, flink!

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

Ehsna er omsorgsfull og god. Tar seg god tid til meg og tar problemene seriøst, samtidig som hun er effektiv. Hun er også opptatt av å ta meg med i beslutninger. Veldig fornøyd!

Fantastisk fastlege

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Shahid er en fantastisk lege, og den beste jeg noen gang har hatt. Han tar meg alltid i mot med et varmt smil og god humor. Han lytter og tar meg alltid seriøst. Han er alltid behjelpelig og kommer med gode råd. Han er flink til å følge meg opp, også med andre instanser. Han er tilgjengelig, og tar seg tid på tross av å ha mange pasienter. Jeg føler meg alltid velkommen og hans gode humør er alltid smittsomt.

Erfaren lege som imøtekommer pasienter

Lege: Dragan Stjepanovic Skrevet

En dyktig lege som jeg opplever som forståelsesfull, bli og tilgjengelig. Er der for å hjelpe til og imøtekommer meg alltid på en profesjonell og personalisert måte. Føler at lege kjenner meg og mine behov godt.

Veldig fonøyd!

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Veldig fornøyd med Shahid som lege, han hører etter, gir behandling og henvisning etter ønske og behov. Legesenteret er også hyggelig!