Legehuset AS

Drammensveien 16 3300 Hokksund

Siste vurderinger av behandlere ved Legehuset AS

Veldig flink lege

Lege: Magdalena Agnieszka Wilkosz Skrevet

Har hatt Magdalena siden 2010 og har ingenting å klage på. Hun er dyktig, imøtekommende og ser hele deg som menneske. Tar tak i ting med en gang. Det er ca 4-6 ukers ventetid for å få time, en det betyr jo bare at hun har mange pasienter noe som igjen vil si at folk er fornøyd. De som sitter i resepsjonen er nesten alltid hyggelige og hjelper deg så godt de kan. Litt lang ventetid på telefonen i blandt men med så mange leger på et sted så kan man ikke forvente noe annet

Hører ikke på hva som virkelig blir sagt.

Lege: Sofia Øien Skrevet

Føler jeg ikke blir hørt. Svarer ikke på det jeg spør om. Virker som hun ikke får meg seg, ikke forstår.
Hun har svar på alt uten og undesøke videre eller sjekke. ikke fornøyd i det hele tatt.

En dyktig lege

Lege: Magdalena Agnieszka Wilkosz Skrevet

Veldig god til å lytte hva hvilket helseproblemer man har. Og er veldig flink til å gi råd og veiledning. Hjelper deg etter beste evne med dine helseproblemer.

Meget bra lege får god kontalt m henne.

Lege: Sofia Øien Skrevet

har aldri hatt noe problem m og få tak i henne har brukt legen i mange år.

Uinteressert.. Bryr seg lite..

Lege: Sofia Øien Skrevet

For personer med psykiske lidelser.. Skygg unna! Før hu hadde permisjon et år gikk det greit. Nå når jeg hadde legetime sist, avslo hu først en forespørsel jeg hadde fått av en overlege.. uten å spørre hvorfor jeg ville ha en undersøkelse. Derpå spurte hu meg hva som hadde skjedd med meg.. Jeg var jo normal sist hu så meg.. Nå var jeg blitt et nervevrak.. Glad jeg ikke var for langt nede til å ta til meg ordene så veldig.. Har hu på opptak på tlf, der hu sier akkurat dette..
Jeg ble fikk diagnosen bipolar i des 2013.. hu hadde null forståelse for min tilstand og ønske om sykemelding.