Legehuset AS

Drammensveien 16 3300 Hokksund

Siste vurderinger av behandlere ved Legehuset AS

Uinteressert.. Bryr seg lite..

Lege: Sofia Øien Skrevet

For personer med psykiske lidelser.. Skygg unna! Før hu hadde permisjon et år gikk det greit. Nå når jeg hadde legetime sist, avslo hu først en forespørsel jeg hadde fått av en overlege.. uten å spørre hvorfor jeg ville ha en undersøkelse. Derpå spurte hu meg hva som hadde skjedd med meg.. Jeg var jo normal sist hu så meg.. Nå var jeg blitt et nervevrak.. Glad jeg ikke var for langt nede til å ta til meg ordene så veldig.. Har hu på opptak på tlf, der hu sier akkurat dette..
Jeg ble fikk diagnosen bipolar i des 2013.. hu hadde null forståelse for min tilstand og ønske om sykemelding.

Suveren lege med høy kompetanse såvel psykologisk som somatisk !

Lege: Sofia Øien Skrevet

Beste legen jeg har hatt,meget forståelsesfull og klok !
Føler virkelig å bli tatt på alvor og hun tar seg tid til å lytte !
Har veldig god tillit til henne og hun er veldig god på å sende deg
videre til andre undersøkelser når det kan være aktuelt.
Hun er meget sympatisk,så jeg kan anbefale henne på det varmeste !

God lege

Lege: Sofia Øien Skrevet

God lege. Tar pasienten på alvor, lyttende og hjelpsom. Strek faglig. Noe vanskelig å få tak i men kvaliteten på behandlingen veier opp.

meget dyktig lege

Lege: Magdalena Agnieszka Wilkosz Skrevet

Hun er meget dyktig lege, men huner bestandig for sent ute. Ikke bare fem min, men det er alltid mer enn et kvarter. Jeg har opplevd å vente så lenge som opp til en time!
Selvfølgelig ikke vær gang, men har aldri opplevd å komme inn til timen da jeg har den! Hun må prøve å bli bedre der. Ellers ingen ting å klage på. Hun lytter til deg og følger deg veldig godt opp!

Alltid forsinket

Lege: Magdalena Agnieszka Wilkosz Skrevet

Sitter alltid lenge å venter på å komme inn. Hvis det er problemer hun ikke forstår prøver hun å snakke det bort og nesten overse problemet. Måtte krangle meg til en henvisning som til slutt endte med time på sykehuset. Ser bare "boka"s verson av sykdom, ikke hvordan du selv føler det.